"Balen zeg! Weet zeker dat het je de volgende keer wel lukt!"quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Water123 het volgende:
Wat moet ik nou zeggen tegen die vriendin die zojuist is gezakt voor haar theorie? Ik weet het niet![]()
![]()
Straks zeg ik iets verkeerds ofzo...
Ja, gewoon zeggen dat je het kut voor haar vindt en dat ze het de volgende keer vast wel haalt, daar kan weinig fout mee gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Water123 het volgende:
Wat moet ik nou zeggen tegen die vriendin die zojuist is gezakt voor haar theorie? Ik weet het niet![]()
![]()
Straks zeg ik iets verkeerds ofzo...
Precies. Ach, ik ben dit jaar al naar Luxemburg geweest en vorig jaar naar Barcelona, dus ik vind 't primaquote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, dat is ook wel n beetje lastig gezien je vaders situatie enzo.
Ja tochquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies. Ach, ik ben dit jaar al naar Luxemburg geweest en vorig jaar naar Barcelona, dus ik vind 't prima
Jezelf quotenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jammer volgende keer beter je hebt je best gedaan er zijn ergere dingen in de wereld.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol_______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat laatste sowieso niet ouwe. Meeste vrouwen kunnen niet relativeren en op dit moment is het dus wel het ergste ding in de wereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jammer volgende keer beter je hebt je best gedaan er zijn ergere dingen in de wereld.
Hahaha, ik heb gestuurd: Klote zeg, op één foutje! Je hebt je best gedaanquote:Op maandag 18 juli 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet ouwe. Meeste vrouwen kunnen niet relativeren en op dit moment is het dus wel het ergste ding in de wereld.
Goed toch? Anders is het haar probleem.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb gestuurd: Klote zeg, op één foutje! Je hebt je best gedaanVolgende keer lukt het je vast en zeker!
Zij vat veel dingen verkeerd op
Sowieso vatten heel veel vrouwen bijna alles verkeerd op.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb gestuurd: Klote zeg, op één foutje! Je hebt je best gedaanVolgende keer lukt het je vast en zeker!
Zij vat veel dingen verkeerd op
Terechte klacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso vatten heel veel vrouwen bijna alles verkeerd op.
Maar dit is wel goed denk ik.
Met vrouwen praten is net of je zonder schaatsen op het ijs staat, je moet heel voorzichtig zijn en geen gekke dingen doen, anders ga je op je plaat.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb ik ook last van en dan krijs ik de boel bij elkaar
Precies. Daarom ben ik homo jeweetzelluf.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met vrouwen praten is net of je zonder schaatsen op het ijs staat, je moet heel voorzichtig zijn en geen gekke dingen doen, anders ga je op je plaat.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met vrouwen praten is net of je zonder schaatsen op het ijs staat, je moet heel voorzichtig zijn en geen gekke dingen doen, anders ga je op je plaat.
Emigreer naar Spanje, daar lopen best veel homo's. Ik zag gewoon kerels lopen in complete wijvenoutfits.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Daarom ben ik homo jeweetzelluf.
GEILquote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Emigreer naar Spanje, daar lopen best veel homo's. Ik zag gewoon kerels lopen in complete wijvenoutfits.
Trauma's, ik zweer het je.
Lijkt me reuze gezellig!!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:38 schreef Etsu het volgende:
Water, wil je met mij emigreren naar Spanje en samen jongens spotten?
Is jouw vriend geen echte man dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:40 schreef Water123 het volgende:
[..]
Lijkt me reuze gezellig!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij op homo-jacht en ik op echte-mannen-jacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |