Ik ga naar Turkije, daar is het 40 graden. Ik ga de hele vakantie alleen liggen bakkenquote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om op vakantie te gaan met dit weer
Curacao.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
JaaZullen we naar een heel warm eiland?
Ja, het regent soms in Spanje.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, ze willen wel samen uitgaan enzo, maar op vakantie gaan... ho maar.![]()
Impliceren dat het regent in Spanje.
Londen?quote:
Vergeleken met Nederland zelden.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, het regent soms in Spanje.
Het regent wel in Spanje nuquote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar doe ik het ook voor.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
dan kunnen we ook gewoon Nederlands praten
Het regent daar heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima. Ben er nooit geweest en wil wel een keer naartoe.
Nog meer waterquote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
Het regent daar heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel.
Impliceren dat ik buiten Nederland op vakantie gaquote:Op maandag 18 juli 2011 14:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, dat is ook wel n beetje lastig gezien je vaders situatie enzo.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Impliceren dat ik buiten Nederland op vakantie ga
Super chille stad. Alleen geen lenzen + aangeschoten (alcoholquote:Op maandag 18 juli 2011 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prima. Ben er nooit geweest en wil wel een keer naartoe.
Hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 14:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Lloret was je anders best zout.
'Auuuu, dat is echt zonde! Volgende keer beter.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Water123 het volgende:
Wat moet ik nou zeggen tegen die vriendin die zojuist is gezakt voor haar theorie? Ik weet het niet![]()
![]()
Straks zeg ik iets verkeerds ofzo...
Jammer volgende keer beter je hebt je best gedaan er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Water123 het volgende:
Wat moet ik nou zeggen tegen die vriendin die zojuist is gezakt voor haar theorie? Ik weet het niet![]()
![]()
Alcoholquote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Super chille stad. Alleen geen lenzen + aangeschoten (alcohol) + eerste paar keren met metro station =
"Balen zeg! Weet zeker dat het je de volgende keer wel lukt!"quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Water123 het volgende:
![]()
Ja, gewoon zeggen dat je het kut voor haar vindt en dat ze het de volgende keer vast wel haalt, daar kan weinig fout mee gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Water123 het volgende:
![]()
Precies. Ach, ik ben dit jaar al naar Luxemburg geweest en vorig jaar naar Barcelona, dus ik vind 't primaquote:Op maandag 18 juli 2011 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, dat is ook wel n beetje lastig gezien je vaders situatie enzo.
Ja tochquote:Op maandag 18 juli 2011 14:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Precies. Ach, ik ben dit jaar al naar Luxemburg geweest en vorig jaar naar Barcelona, dus ik vind 't prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |