18?!?!?!?!?!?quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
18 paarIk heb er maar 8 of zo
[..]
Hij verzamelt niet, hij koopt minstens één paar per maand
2 paarquote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mensen die maar 1 paar schoenen hebben.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Duitsers in Lloret die tegen mij zeggen: 'it's ok to be gay' als ik een v-hals draag.
'It's not ok to be German' was mijn treffende respons.
Heb je van onder gechecked of hij toevallig geen vrouw is?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb je van onder gechecked of hij toevallig geen vrouw is?
Iedere dagquote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heb je van onder gechecked of hij toevallig geen vrouw is?
18 broeken ook dus, wtf, die kerel is een maniak.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
Voor iedere broek een ander paar schoenen
Hij houdt gewoon van kleren en goed eruit zienquote:Op maandag 18 juli 2011 15:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
18 broeken ook dus, wtf, die kerel is een maniak.
Je kan ook overdrijven, (bijna) iedereen is wel een beetje ijdel maar dit klinkt als een obsessie.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van kleren en goed eruit zien![]()
Soms vind ik het wel vervelend hoor, dan moet ik heel lang wachten tot hij klaar is met aankleden en haren doen enzoo
Soms twijfel ik ook of het zo isquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, (bijna) iedereen is wel een beetje ijdel maar dit klinkt als een obsessie.
Haha wtfquote:Op maandag 18 juli 2011 15:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
Soms twijfel ik ook of het zo is
Maar ach, dan zegt ie weer dat ik zeur
Hij is gewoon gay niets mis mee maar hij komt er niet voor uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:02 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van kleren en goed eruit zien![]()
Soms vind ik het wel vervelend hoor, dan moet ik heel lang wachten tot hij klaar is met aankleden en haren doen enzoo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op maandag 18 juli 2011 15:07 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hij is gewoon gay niets mis mee maar hij komt er niet voor uit.Nee hij mag geen gay zijn, ik wil hem niet kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan nog zijn er genoeg schijn hetero's.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef Etsu het volgende:
Je bent homoseksueel als je valt op je eigen geslacht. Niet omdat je toevallig goed verzorgd wil uitzien.
Moet kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:08 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dan nog zijn er genoeg schijn hetero's.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Water123 het volgende:
Gaan jullie nog iets nuttigs doen vandaag?
Heroes kijken en fappen.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:10 schreef Water123 het volgende:
Gaan jullie nog iets nuttigs doen vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |