Ik vond zijn rol bijna een 1-op-1 kopie van die in IB.quote:
Ja je bent de enige op de wereld.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:59 schreef De_Nater het volgende:
Ben ik de enige die IB minder vindt dan deze?
Hij smeert zijn bloed over het gezicht van Kerry Washington. Behoorlijk knap dat zij dus ook nog gewoon in haar rol blijft.quote:Op woensdag 16 januari 2013 12:08 schreef Ethanolic het volgende:
Leonardo DiCaprio
Die scene dat Leo zijn hand open snijdt schijnt dus real time te zijn. Hij sneed per ongeluk zijn hand open en bleef perfect in zijn rolWat een fucking baas.
Sowieso echt een heerlijke film weer van Tarantino.
In hetzelfde shot? Je weet dat er tussen elk shot een pauze zit he?quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij smeert zijn bloed over het gezicht van Kerry Washington. Behoorlijk knap dat zij dus ook nog gewoon in haar rol blijft.
DiCaprio sowieso
Nee hoor, dat stuk is in één keer opgenomen. Meestal worden scenes wel in één keer opgenomen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In hetzelfde shot? Je weet dat er tussen elk shot een pauze zit he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overrated shit.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:19 schreef Zipportal het volgende:
Wat een ongeloofelijke kutfilm. Ben al geen QT fan, al is Inglourious Basterds een uitzondering. Mede door de setting.
Gewoon een standaard verhaaltje:Waarom vond je IB dan wel goed? Zelfde soort humor, gore enz.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overrated shit.
quote:Op maandag 14 januari 2013 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond zijn rol bijna een 1-op-1 kopie van die in IB.
Ben ook niet zo heel enthousiast over de film, was niet slecht, maar ik had er veel meer van verwacht.
En hij duurt ook wel 30-60 minuten te lang als je ’t mij vraagt.
Nou ze zijn allebei sluw, moordlustig en meertalig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 01:57 schreef kilozout het volgende:
[..]
1 op 1 kopie? Ze zijn juist zo verschillend als het maar kan
Het is geen 1 op 1 kopie, maar ze gebruiken wel precies dezelfde trucjesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 02:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou ze zijn allebei sluw, moordlustig en meertalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |