Daarom komen alle oscar contenders ook bijna altijd uit in november/december dit jaar ook weer met Django, Lincoln, Life of Pi, Zero Dark Thirty, Les Mis, Silver Linings Playbook, Flight enz. Alleen Argo is eerder uitgekomen van de serieuze oscar contenders.quote:Op zondag 6 januari 2013 11:01 schreef Stefan het volgende:
Das tch elk jaar zo met films die de maatscappij aanmeldt voor n oscar, niks nieuws.
Maar jij hebt dus de CAM-versie bekeken?quote:Op zondag 6 januari 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb net de film bekeken en als je eerdere Tarantino films zoals Kill Bill e.d. gewend bent dan zal deze tegenvallen want het lijkt alsof de film het vooral moet hebben van de vele A list acteurs die hier in meespelen i.p.v.de verhaallijn en bijbehorende actie scene's.. Als film had hij voor mij veel weg van de film Tombstone meets Wyatt Earp meets From Dusk till Dawn.
Wees slim en laat de film links liggen voor de bioscoop en bekijk hem op de " alternatieve "wijze.
Wat zou dat uitmaken? Volgens mij, als de screener niet nu al was uitgelekt, dan wachten de mensen totdat er een DVDrip komt... Voor het biosbezoek maakt het iig niet uit, het is de DVD verkoop die het niet echt fantastisch zal doen, maar dat doet het al jaren niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Wel dramatisch voor Tarantino en de filmmaatschappij dat die screener al gelekt is.
quote:Op zondag 6 januari 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Wees slim en laat de film links liggen voor de bioscoop en bekijk hem op de " alternatieve "wijze.
Er is een Oscar-screener inmiddelsquote:Op zondag 6 januari 2013 18:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus de CAM-versie bekeken?
Want je moet gewoon wachten totdat de DVD release over 2 jaar op het web gaat zwerven?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan nog is het best treurig dat je die gaat kijken.
Bi os coopquote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Want je moet gewoon wachten totdat de DVD release over 2 jaar op het web gaat zwerven?
Bioscoop of wachten op minimaal HD.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Want je moet gewoon wachten totdat de DVD release over 2 jaar op het web gaat zwerven?
Sorry maar ik ga je advies niet opvolgen. Ik ben ervan overtuigd dat ik van deze film ga genieten als ik hem in de bioscoop zien, zoals ik heb genoten met bijna alle Tarantino films. Het gaat bij mij in zijn films atijd meer om de geweldige personages en dialogen dan om de actie en het verhaal en ik denk dat ik wat dat betref ook nu weer aan mijn trekken zal komen.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:34 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb net de film bekeken en als je eerdere Tarantino films zoals Kill Bill e.d. gewend bent dan zal deze tegenvallen want het lijkt alsof de film het vooral moet hebben van de vele A list acteurs die hier in meespelen i.p.v.de verhaallijn en bijbehorende actie scene's.. Als film had hij voor mij veel weg van de film Tombstone meets Wyatt Earp meets From Dusk till Dawn.
Een screener = DVD kwaliteitquote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
lol, je bedoelt 2 maanden en tegenwoordig is bij sommige films de bluray al te downloaden voordat de film in de Nederlandse bioscopen verschijnt. (laatste voorbeeld was Looper).quote:Op maandag 7 januari 2013 14:59 schreef De_Nater het volgende:
[..]
screener = DVDquote:Op maandag 7 januari 2013 12:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mensen die camversies kijken zijn homo.
in gare kwaliteit en met enorme balken ala PROPERTY OF XXX en ONLY FOR REVIEW PURPOSES zeker?quote:
Als een studio wil dat men onder meer de cinematography gaat beoordelen en belonen, denk ik niet dat ze brakke screeners gaan opsturen.quote:Op maandag 7 januari 2013 16:59 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
in gare kwaliteit en met enorme balken ala PROPERTY OF XXX en ONLY FOR REVIEW PURPOSES zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |