quote:Op maandag 18 juli 2011 02:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
OepsJe kunt ook naar Groningen hoor
Woon er in de buurt, eerst nog niet op kamers. Misschien na een tijdje.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:41 schreef Water123 het volgende:
[..]
JaaWaar kom je vandaan? Heb je al een kamer?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Woon er in de buurt, eerst nog niet op kamers. Misschien na een tijdje.
UvA. Arabische taal en cultuur.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:42 schreef Water123 het volgende:
[..]
Waar ga jij heen dan? En wat ga je studeren?
Het is heel leuk hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo zelfstandig dus dat lijkt me niks
Dastan heb jij iets Arabisch ofzo dat je daar zo geinteresseerd in bent? Of waar komt het vandaan?quote:
Sick, wat wil je dan worden, tolk ofzo of ben je van plan naar het midden oosten te gaan of kom je daar weg?quote:
Hmm.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
leeell gaat hbo informatica doen in Leiden.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sick, wat wil je dan worden, tolk ofzo of ben je van plan naar het midden oosten te gaan of kom je daar weg?
Nee, heb er niets mee. Ik weet niet waarom, heeft mijn interesse gewoon.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dastan heb jij iets Arabisch ofzo dat je daar zo geinteresseerd in bent? Of waar komt het vandaan?
Ach je leert wel mensen kennen!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hmm.
Maar die ken ik dan weer niet goed omdat hij gebanned is dit dat
Ok, cool.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, heb er niets mee. Ik weet niet waarom, heeft mijn interesse gewoon.
Hm.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:47 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hmm.
Maar die ken ik dan weer niet goed omdat hij gebanned is dit dat
quote:
Vandermar, ik ken jou helemaal nietquote:
Nee, kom ik niet vandaan. Je kunt er best veel mee hoor. Tolk inderdaad, maar ook bij defensie, leraar, ambassade, et cetera.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sick, wat wil je dan worden, tolk ofzo of ben je van plan naar het midden oosten te gaan of kom je daar weg?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:48 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Vandermar, ik ken jou helemaal niet
Waar kom je vandaan en wat ga je studeren enzo? (misschien heb je het al gezegd maar heb ik niet op zitten letten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |