quote:
500 stufi? Ik krijg geen aanvullendquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
500 euro stufi per maand en maximaal bijlenen jeweet
Krijg je helemaal niets aanvullenquote:
Ik ga wel lenen. Ik moet welquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
1,5% rente. Weet nog niet of ik ga bijlenen
.
Nee deze laptop kan ik echt niet meer uitstaan. De warmte en lawaaiquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Of je spaart door en je koopt er een die langer mee kan
Maarja, je ouders betalen wel 450 euro huur per maandquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
NeeIk krijg alleen de 266 per maand
Nee, ik krijg 150 euro pm van ouders.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Maarja, je ouders betalen wel 450 euro huur per maand?
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee deze laptop kan ik echt niet meer uitstaan. De warmte en lawaaiMn vingertoppen doen na een tijdje pijn van de warmte
Ik heb huur van 430 per maand, maar ik krijg 70 huurtoeslag, dus dan heb ik nog huur van 360 inclusief g/w/e en internet + tv. Verder heb ik als uitgaven zorgverzekering 35 (zorgtoeslag meegerekend), mobiel 20 en voedsel 120. Dus uitgaven totaal 535. Stufi + lening + ouders = inkomen van 616. Dus red het prima denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 02:24 schreef yosander het volgende:
Huh, huur betaal je zelf? Dan moet je toch veel meer dan die 200 euro bijlenen?
Nu zijn wij weer de enigen in de SC net zoals die nacht voor de uitslag. Boh wat was dat spannendquote:
Pff, als ik eraan denk krijg ik de kriebels weerquote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nu zijn wij weer de enigen in de SC net zoals die nacht voor de uitslag. Boh wat was dat spannend
Echt hequote:Op maandag 18 juli 2011 02:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Pff, als ik eraan denk krijg ik de kriebels weerwat een verschrikkelijke nacht was dat zeg! Ik had toen maar twee uren geslapen en tot het telefoontje werd ik hlemaal gestoord, nog nooit zo erg meegemaakt
ik zweette zelfs uit mn vingertoppen!
Bij mij was ook bijna iedereen op MSN, en telkens gingen we elkaar vragen "En? Al gebeld??"quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Echt he
En in het uur van gebeld worden als je gezakt was keihard muziek op en Hyves en MSN checken of er mensen gebeld waren.
Toen iemand in een klas na mij gezakt was, kreeg ik een beetje hoop
wat is QFT?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Jij ook met jouw cijfers
Verder QFT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |