Ja. Maar maakt het veel uit dat resolutieverschil tussen die 2? Maakt het voor mij veel uit?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke. Die 1e is veel groter. De 2e is breder, maar iets minder hoog.
Als je wat je nu hebt prima vindt, is die 2e wel aardig.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:57 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja. Maar maakt het veel uit dat resolutieverschil tussen die 2? Maakt het voor mij veel uit?Snap het niet.. want wat ik nu heb vind ik ook prima eigenlijk
Ik ga er gewoon een kopen, heb er nu geen. Maar heb 'm nodig voor m'n opleidingquote:Op maandag 18 juli 2011 02:04 schreef Water123 het volgende:
Ah okee![]()
Bedankt voor de moeite!
Ik ga sowieso half september een nieuwe kopen. Jij gaat ook een nieuwe kopen dus?
O zoquote:Op maandag 18 juli 2011 02:04 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon een kopen, heb er nu geen. Maar heb 'm nodig voor m'n opleiding
Maarja, ze zijn zo duurquote:
Ja iemand zei ook tegen mij dat ik beter zelf kon samenstellen, maar ja dan heb ik geen laptop. Niet zo handig met studeren denk ik..quote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maarja, ze zijn zo duur![]()
Mijn normale computer heb ik zelf voor veel minder geld samengesteld en gebouwd
Als je hem mee wilt nemen niet neequote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja iemand zei ook tegen mij dat ik beter zelf kon samenstellen, maar ja dan heb ik geen laptop. Niet zo handig met studeren denk ik..
Dus dan maar een laptopquote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je hem mee wilt nemen niet nee
Bijna wel, morgen vroeg opquote:
Ga morgen naar Mallorcaquote:
Als je nu geen geld hebt, hoe wilde je dan in september 550¤ hebben?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Water123 het volgende:
Ik heb zin om nu een nieuwe laptop te kopen XD maar ik heb nu geen geld![]()
500 euro stufi per maand en maximaal bijlenen jeweetquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je nu geen geld hebt, hoe wilde je dan in september 550¤ hebben?
Dankjewelquote:
lenenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
500 euro stufi per maand en maximaal bijlenen jeweet
1,5% rentequote:
Dan heb ik voldoende gespaardquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Als je nu geen geld hebt, hoe wilde je dan in september 550¤ hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |