Ahja. Dan ben je wel toe aan een nieuwe, want dan is het idee van een laptop al wegquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dan moet ik dat weer kopen enzoBatterij is ook fucked up.. zonder oplader werkt ie niet
Mooizoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
Volgens mij hebben we de rest weggejaagd met dit computergelul
Kan best kloppenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:40 schreef Water123 het volgende:
Volgens mij hebben we de rest weggejaagd met dit computergelul
Hoezo?quote:
Dn gaat dit forum toch sluiten?quote:
Watquote:
O jaquote:
Wil ik je over een half jaar horen of het nog steeds een goede koop isquote:Op maandag 18 juli 2011 01:45 schreef Flitskikker het volgende:
Maar, anders neem ik gewoon die 17" en dan moet ik maar zeulen.
Toch de beste prijs/kwaliteit lijkt 't.
Ik denk dan dezequote:
Slaap lekkers!quote:
Mij best.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:46 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wil ik je over een half jaar horen of het nog steeds een goede koop is
Welke resolutie heb je nu (kun je ook in dat programmaatje zien)?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:51 schreef Water123 het volgende:
Ik neem deze denk ik..
http://laptop.azerty.nl/3(...)v-core-i5-2410m.html
of deze..
http://azerty.nl/producte(...)rw-r-dl-dvd-ram.html
Moet nog even bedenken hoe groot ik de scherm wil hebben
Ik heb geen verstand van resolutie enzo.. wat is dat precies?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welke resolutie heb je nu (kun je ook in dat programmaatje zien)?
Qua specs is de tweede beter. Alleen best kleine resolutie.
Rechtsboven ergensquote:Op maandag 18 juli 2011 01:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van resolutie enzo.. wat is dat precies?
Ik kijk even..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop