Dit staat bij processor. Hoelang denken jullie dat mijn laptop nog meegaat? Ik heb hem al twee jaar.quote:Processor AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM-74, 2200 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s)
Zie flitskikker.com voor Portablequote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Kaasrol het volgende:
Zeg flits, ik moet het installeren, dat was niet de afspraak
Hoe lang hij meegaat, geen flauw idee dat hangt af van je gebruik, maar hij is niet bijster slecht. Veel beter dan wat er in mijn desktop zit in ieder gevalquote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit staat bij processor. Hoelang denken jullie dat mijn laptop nog meegaat? Ik heb hem al twee jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Nog een jaartje denk ik. Ligt er ook aan wat je ermee doet.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit staat bij processor. Hoelang denken jullie dat mijn laptop nog meegaat? Ik heb hem al twee jaar.
Hahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Welke precies?
Celeron is wel de slechtste serie van Intel.
quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe lang hij meegaat, geen flauw idee dat hangt af van je gebruik, maar hij is niet bijster slecht. Veel beter dan wat er in mijn desktop zit in ieder gevalO oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral internetten. Maar ja, volgend schooljaar heb ik hem ook nodig voor school. Daarvoor moet ik wat zooi op mijn laptop gooien.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nog een jaartje denk ik. Ligt er ook aan wat je ermee doet.![]()
Oke. Als het goed is staat erachter dat het Single Core is. Niet een hele goeie helaas.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Uh.. er staat: Intel Celeron M CPU 530 @ 1.73 GHz
Voor gewoon internetten kan hij nog wel een paar jaartjes mee.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
O oké.
[..]
Vooral internetten. Maar ja, volgend schooljaar heb ik hem ook nodig voor school. Daarvoor moet ik wat zooi op mijn laptop gooien.
O, mooi. Spelletjes speel ik toch nooit.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Voor gewoon internetten kan hij nog wel een paar jaartjes mee.
Voor spelletjes is hij na een jaartje wel uitgeput.
Staat er niet achter. Daarom wil ik ook een nieuwequote:Op maandag 18 juli 2011 01:35 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke. Als het goed is staat erachter dat het Single Core is. Niet een hele goeie helaas.
Dan moet je de ventilatieuitgangen even uitblazen met blikje perslucht. Of hem verhoogd zetten zodat de hete lucht eruit kan.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Staat er niet achter. Daarom wil ik ook een nieuweDeze heb ik nu 3 jaar. Maar hij is nog snel en werkt prima, alleen wordt zo heet.
Als hij echt heul heet wordt vrees ik dat ie niet lang meer meegaatquote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Water123 het volgende:
[..]
Staat er niet achter. Daarom wil ik ook een nieuweDeze heb ik nu 3 jaar. Maar hij is nog snel en werkt prima, alleen wordt zo heet.
Optimus?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:36 schreef Kaasrol het volgende:
Flits, jouw tool werkt niet met optimus
En hij geeft mijn processor aan als octacore
Ik stofzuig het wel eensquote:Op maandag 18 juli 2011 01:37 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan moet je de ventilatieuitgangen even uitblazen met blikje perslucht. Of hem verhoogd zetten zodat de hete lucht eruit kan.
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik stofzuig het wel eensHelpt voor een uurtje XD
Van Nvidia, hij schakelt alleen de videokaart in als het nodig is om stroom te besparen, anders werkt hij op de Intel IGP. En die wordt dus ook aangegeven ipv de Nvidia kaartquote:Op maandag 18 juli 2011 01:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Optimus?
Anyway, is al een oude versie. Werk al een tijdje aan een nieuwe.
Dan moet ik dat weer kopen enzoquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha
Perslucht komt het toch wat beter los van, denk ik.
Ah. Beide problemen zijn verholpen in de nieuwe versie. Alleen ligt die al sinds de examens stilquote:Op maandag 18 juli 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Van Nvidia, hij schakelt alleen de videokaart in als het nodig is om stroom te besparen, anders werkt hij op de Intel IGP. En die wordt dus ook aangegeven ipv de Nvidia kaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |