quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Misschien werk ik dan later wel in jouw advocatenkantoor
Inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 03:12 schreef Water123 het volgende:
[..]Nu kun je lekker doen wat jezelf wilt!
Eigenlijk wil ik geen advocaat worden.. maar tochquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal er alvast over na denken ;p
Op mijn vorige school ook, echt een drama niveau had VWO, Havo en VMBO dus moest alles ineens strenger en dat hebben we geweten ookquote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb op het einde hard gewerkt en geslaagd. Met kerst stond ik wel best veel tekorten. Toen een gesprek gehad met mentor en unitleider om mij te motiveren.
De school was vorig jaar volgens de schoolinspectie onvoldoende, dus dit jaar opeens strenger. Minder herkansingen, kansloze nieuwe regels, etc. Klas was ook bagger en vermaakte me sowieso al niet.
Zó blij dat ik er weg ben.
Secretaresses heb ik ook nodigquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik geen advocaat worden.. maar toch
Lekker denigrerend. Ik win ooit nog wel een zaak van je als officier, dan lach je wel andersquote:
Doei Emmaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lekker denigrerend. Ik win ooit nog wel een zaak van je als officier, dan lach je wel anders
En nu ga ik slapen
Tot morgen water, Martijn, en die nieuwe!
Klopt maar ik zat hier eerst voornamelijk voor het vermaakquote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Niet vast in EXA SC als ik je geposte forums bekijk
Dacht je kansloze nieuwe eindexamenregels te ontlopen...quote:Op maandag 18 juli 2011 03:18 schreef Water123 het volgende:
Wat een ***plannen voor stufi zeg.
Per 1 januari 2012 krijg je als master-student geen basisbeurs meer, dat moet je dan lenen. De aanvullende beurs krijg je wel gewoon als je daar sowieso recht op hebt.
Per 1 januari 2012 wordt het recht op studentenreisproduct met 2 jaar verkort. Het maximale recht wordt daarmee "studieduur + 1 jaar'.
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lekker denigrerend. Ik win ooit nog wel een zaak van je als officier, dan lach je wel anders
En nu ga ik slapen
Tot morgen water, Martijn, en die nieuwe!
Sowieso, waar is die regering mee bezigquote:Op maandag 18 juli 2011 03:18 schreef Water123 het volgende:
Wat een ***plannen voor stufi zeg.
Per 1 januari 2012 krijg je als master-student geen basisbeurs meer, dat moet je dan lenen. De aanvullende beurs krijg je wel gewoon als je daar sowieso recht op hebt.
Per 1 januari 2012 wordt het recht op studentenreisproduct met 2 jaar verkort. Het maximale recht wordt daarmee "studieduur + 1 jaar'.
Iddquote:Op maandag 18 juli 2011 03:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, waar is die regering mee bezigLater moet ik maar emigreren naar Zweden ofzo...
[ afbeelding ]
Ja lekker stomquote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dacht je kansloze nieuwe eindexamenregels te ontlopen...
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:25 schreef Water123 het volgende:
Ik ga ook maar, het wordt wel erg laatIk vrees dat als ik morgen FOK! weer check dit forum is verdwenen?
Ik denk het wel! Wie weet spreken we elkaar in SES of anders weet ik het nietquote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Maar ik ga zo ook
We zien welquote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Wie weet spreken we elkaar in SES of anders weet ik het niet
Slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |