Mag ook niet meer veranderen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:59 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
De slagingsnormen ja, maar hij heeft het toch over de overgangsnormen van 4 naar 5 havo?
Je hebt je diploma, daar gaat het om!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:59 schreef Water123 het volgende:
[..]
Pff ik heb echt vet veel moeite moeten doen voor een gemiddelde van 6.1 en twee onvoldoendes op mn eindlijst
Dat is waarquote:Op maandag 18 juli 2011 03:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Je hebt je diploma, daar gaat het om!
vetquote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef Water123 het volgende:
Ik ga morgen een tas kopen, want als je je diploma laat zien krijg je 20% korting
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, ik ga Bob Dylan live at Newport afkijken. De groeten allemaal.
Doeei!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef Dastan het volgende:
Nou ja, ik ga Bob Dylan live at Newport afkijken. De groeten allemaal.
Het was nogal een dikke bende bij ons op school en toen zat ik in de 5equote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kan niet halverwege het jaar. De slagingsnormen zijn drie jaa voor het examen vwo bekend en twee jaar voor het examen havo.
Ik ben in de 2e blijven zitten maar toen kwam ik van het Gymnasium af, grootste fout ooit in mijn leven om naar die school toe te gaan. Onmogelijk serieus zijn ze daar.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je mag toch ook maar 2x max. blijven zitten? En dan word je van school geschorst?
O okequote:Op maandag 18 juli 2011 03:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was nogal een dikke bende bij ons op school en toen zat ik in de 5eEr was inspectie op school geweest en de VWO afdeling was een dik drama dus het niveau moest ineens omhoog.
[..]
Ik ben in de 2e blijven zitten maar toen kwam ik van het Gymnasium af, grootste fout ooit in mijn leven om naar die school toe te gaan. Onmogelijk serieus zijn ze daar.
Toen ben ik in de 5e weer blijven zitten want had 4 5'en. Jaar erop nog eens de 5e en toen twee 5'en maar omdat ik geen compensatie had mocht ik niet over en ze wilden me geen overgangstoets geven![]()
Dus toen zeiden ze je kan ook naar Havo 5. Ik dacht dank je de koekoek ik ga volwassenen onderwijs doen. Nou klaar dat heb ik dit jaar gedaan en makkelijk geslaagd. Het mooie was nog dat volwassenen onderwijs geen geld kost
Nicequote:Op maandag 18 juli 2011 03:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het was nogal een dikke bende bij ons op school en toen zat ik in de 5eEr was inspectie op school geweest en de VWO afdeling was een dik drama dus het niveau moest ineens omhoog.
[..]
Ik ben in de 2e blijven zitten maar toen kwam ik van het Gymnasium af, grootste fout ooit in mijn leven om naar die school toe te gaan. Onmogelijk serieus zijn ze daar.
Toen ben ik in de 5e weer blijven zitten want had 4 5'en. Jaar erop nog eens de 5e en toen twee 5'en maar omdat ik geen compensatie had mocht ik niet over en ze wilden me geen overgangstoets geven![]()
Dus toen zeiden ze je kan ook naar Havo 5. Ik dacht dank je de koekoek ik ga volwassenen onderwijs doen. Nou klaar dat heb ik dit jaar gedaan en makkelijk geslaagd. Het mooie was nog dat volwassenen onderwijs geen geld kost
Rechten HBO en daarna 2 jaar op de RUG voor mijn master. Ik kan er ook voor kiezen om na mijn 1e jaar HBO uni te doen maar ik denk dat ik met HBO wel een goede basis heb.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef Water123 het volgende:
[..]
O okeHier kost het wel geld.. En wat ga jij nou studeren?
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rechten HBO en daarna 2 jaar op de RUG voor mijn master. Ik kan er ook voor kiezen om na mijn 1e jaar HBO uni te doen maar ik denk dat ik met HBO wel een goede basis heb.
Dus als het goed is doe je het allemaal in 6 jaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rechten HBO en daarna 2 jaar op de RUG voor mijn master. Ik kan er ook voor kiezen om na mijn 1e jaar HBO uni te doen maar ik denk dat ik met HBO wel een goede basis heb.
In Groningen welquote:
Jep, 4 jaar HBO en 2 jaar uni, kan ook in 5 jaar maar dat ene jaartje maakt niet zo veel uitquote:Op maandag 18 juli 2011 03:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dus als het goed is doe je het allemaal in 6 jaar?
Ok, in ben benieuwd of je het ook daadwerkelijk in 6 jaar doetquote:Op maandag 18 juli 2011 03:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Groningen wellekker stappen etc. en de boel op stelten zetten ^^ Maar de HBO opleiding is ook in Leeuwarden en aangezien ik met werk zit verkies ik Leeuwarden boven Groningen om de HBO opleiding te doen. En ik woon op 6 kilometer van de school
[..]
Jep, 4 jaar HBO en 2 jaar uni, kan ook in 5 jaar maar dat ene jaartje maakt niet zo veel uit
Okequote:Op maandag 18 juli 2011 03:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Groningen wellekker stappen etc. en de boel op stelten zetten ^^ Maar de HBO opleiding is ook in Leeuwarden en aangezien ik met werk zit verkies ik Leeuwarden boven Groningen om de HBO opleiding te doen. En ik woon op 6 kilometer van de school
Zal wel moeten, ik ga de regering niet spekken met mijn studieschuldquote:Op maandag 18 juli 2011 03:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ok, in ben benieuwd of je het ook daadwerkelijk in 6 jaar doet
Misschien werk ik dan later wel in jouw advocatenkantoorquote:Op maandag 18 juli 2011 03:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel moeten, ik ga de regering niet spekken met mijn studieschuld
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb op het einde hard gewerkt en geslaagd. Met kerst stond ik wel best veel tekorten. Toen een gesprek gehad met mentor en unitleider om mij te motiveren.
De school was vorig jaar volgens de schoolinspectie onvoldoende, dus dit jaar opeens strenger. Minder herkansingen, kansloze nieuwe regels, etc. Klas was ook bagger en vermaakte me sowieso al niet.
Zó blij dat ik er weg ben.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb op het einde hard gewerkt en geslaagd. Met kerst stond ik wel best veel tekorten. Toen een gesprek gehad met mentor en unitleider om mij te motiveren.
De school was vorig jaar volgens de schoolinspectie onvoldoende, dus dit jaar opeens strenger. Minder herkansingen, kansloze nieuwe regels, etc. Klas was ook bagger en vermaakte me sowieso al niet.
Zó blij dat ik er weg ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |