Hahahahaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga HBO rechten doen en daarna door voor mijn master in Grunn.
Ik kom uit Stiens, neerbij Leeuwarden.
Ik had 2e jaar uni al af kunnen hebben als ik niet zo veel plezier had op de middelbare schoolhet is dan wel weer leuk dat mijn vrienden ook steeds bleven zitten
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga HBO rechten doen en daarna door voor mijn master in Grunn.
Ik kom uit Stiens, neerbij Leeuwarden.
Ik had 2e jaar uni al af kunnen hebben als ik niet zo veel plezier had op de middelbare schoolhet is dan wel weer leuk dat mijn vrienden ook steeds bleven zitten
Hoe laat werken?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Dastan het volgende:
Ik ging om acht uur slapen zodat ik uitgerust zou kunnen werken, word ik daarnet al weer wakker.![]()
Nou ja, over een uur maar op dan.
Acht uur is ook veel te vroeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Dastan het volgende:
Ik ging om acht uur slapen zodat ik uitgerust zou kunnen werken, word ik daarnet al weer wakker.![]()
Nou ja, over een uur maar op dan.
Ik ben net 20 geworden, 15 juliequote:Op maandag 18 juli 2011 02:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]oke dan! Rechten altijd goed! (zie mijn UI)
Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?
Oke dan! Ik ga ook rechten doen, maar dan WO. En we schelen 3 jaarquote:Op maandag 18 juli 2011 02:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben net 20 geworden, 15 julie
Ik ben meer de leerling van lang leve de lol en lessen skippen dan serieus zijn. Alleen is mijn droom om een eigen advocaten kantoor te hebben en daar ga ik serieus hard voor werken om het hoogst haalbare te bereiken.
De interesse van Rechten komt denk ik omdat mijn moeder het 3 jaar heeft gedaan en toen werd ik geboren en kapte ze ermee
Ik twijfelde nog aan Fiscaal recht, maar is toch niks voor mij dacht ik.. veel lezen..quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke dan! Ik ga ook rechten doen, maar dan WO. En we schelen 3 jaar
Fiscaal recht lijkt me echt het minst leukequote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog aan Fiscaal recht, maar is toch niks voor mij dacht ik.. veel lezen..![]()
![]()
![]()
![]()
succesquote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Gitaarmat het volgende:
ik ga er straks heel vroeg uit en dan proberen om dagen erna een normaal ritme te krijgen.
Weltrusten
Slaap lekker!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Gitaarmat het volgende:
ik ga er straks heel vroeg uit en dan proberen om dagen erna een normaal ritme te krijgen.
Weltrusten
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ben je nu niet meer op 15 juli jarig?
(flauw)
Kan je nagaan hoe hard ik de middelbare school verneukt hebquote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke dan! Ik ga ook rechten doen, maar dan WO. En we schelen 3 jaar
Kan niet halverwege het jaar. De slagingsnormen zijn drie jaa voor het examen vwo bekend en twee jaar voor het examen havo.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hard ik de middelbare school verneukt hebJaren van niets doen resulteren in een makkelijk gehaald diploma
.
Dan heb je wel hard gewerkt om VWO in 1 keer te halen of niet? Ik haalde met niets doen 5'jes. en bleef vorig jaar zitten met twee 5'en, hadden ze halverwege het jaar de regels aangescherpt zonder dat ik er iets van wist
Je mag toch ook maar 2x max. blijven zitten? En dan word je van school geschorst?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hard ik de middelbare school verneukt hebJaren van niets doen resulteren in een makkelijk gehaald diploma
.
Dan heb je wel hard gewerkt om VWO in 1 keer te halen of niet? Ik haalde met niets doen 5'jes. en bleef vorig jaar zitten met twee 5'en, hadden ze halverwege het jaar de regels aangescherpt zonder dat ik er iets van wist
Ik heb groep 2 op de basisschool overgeslagenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
.
Nee, hoor. Dat beslist de school. Maar meestal willen ze je dan niet meer hebben.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Je mag toch ook maar 2x max. blijven zitten? En dan word je van school geschorst?
De slagingsnormen ja, maar hij heeft het toch over de overgangsnormen van 4 naar 5 havo?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kan niet halverwege het jaar. De slagingsnormen zijn drie jaa voor het examen vwo bekend en twee jaar voor het examen havo.
Pff ik heb echt vet veel moeite moeten doen voor een gemiddelde van 6.1 en twee onvoldoendes op mn eindlijstquote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb groep 2 op de basisschool overgeslagenOmdt ik al wilde lezen en schrijven.
En daarna met niet extreem veel moeite (wel gewoon werken voor mijn cijfers) gewoon elk jaar overgegaan, nu gymnasium diploma met 7.3 gemiddeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |