http://bit.ly/qpPAJHquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:16 schreef Namo_h het volgende:
Kan ik van iemand een invite krijgen?
Ditquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:24 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb nog geen gamesknop, zag ik.
Wel invites.
Ik vraag me af of het zonder toestemming is gebeurd. Iedereen is weer hard aan het huilen, maar volgens mij is bestaat dat contactenoverzicht al heel lang en heb je er ook toestemming voor moeten geven:quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef Bakakame het volgende:
Moet zeggen dat ik toch overweeg om totaal over te stappen, zeker na het nieuwste Facebook debacle waar het zonder mijn toestemming mijn contacten uit m'n telefoon heeft gehaald
Niet dat ze het openbaar gemaakt hebben, maar vind het niet fijn dat ze dat zomaar zonder mijn toestemming doen
(En ja, het schijnt in de voorwaarden gestaan te hebben, maar de app stond al op mijn telefoon en ik kan 't niet eens verwijderen, alleen maar het account)
Heb me net afgemeld en daarna weer aangemeld, toen kwam inderdaad die melding er ook bij.. Dus misschien dat ik het toch heb geaccepteerd. Maar toch ben ik er niet blij meequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het zonder toestemming is gebeurd. Iedereen is weer hard aan het huilen, maar volgens mij is bestaat dat contactenoverzicht al heel lang en heb je er ook toestemming voor moeten geven:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:21 schreef Fhaan het volgende:
iemand die me misschien een invite kan doen?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 10:41 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Voor uitnodigingen kan je op deze link klikken: https://plus.google.com/_(...)p2g7sE%3AHsuLkSPzrIo (nog 148 over)
Ik zie geen verschil of kijk ik verkeerd? Ik zie wel dat een aantal vrienden hun telefoonnummer op hun profiel hebben staan, maar niet allemaal.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 20:57 schreef LintuxCx het volgende:
"Vraag je vrienden of ze het er mee eens zijn dat je hun gegevens gebruikt"
Lekker realistisch, sukkels.
Overigens zie ik alleen telefoonnummers van fb "vrienden" op fb en ook van lui die niet in mijn telefoon staan. Maar toch heb ik de Android app wel een keer gebruikt volgens mij..
Hrmm, misschien heb ik dan toch contactsynchronisatie geweigerd. Pfew.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 01:53 schreef minthy het volgende:
Ik zie geen verschil of kijk ik verkeerd? Ik zie wel dat een aantal vrienden hun telefoonnummer op hun profiel hebben staan, maar niet allemaal.
Das heul nietquote:
Wat gebeurde er dan? Na het syncen stonden alle telefoonnummers uit je telefoon in facebook in een contactpersonenlijst, inclusief een mapping naar een profiel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 13:20 schreef Bakakame het volgende:
Moet zeggen dat ik toch overweeg om totaal over te stappen, zeker na het nieuwste Facebook debacle waar het zonder mijn toestemming mijn contacten uit m'n telefoon heeft gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |