SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Je zusje nog gestenigd achteraf?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Dibble het volgende:
Laatst was er ook een Nederlander die met mijn zusje wou. Ben erachter gekomen door haar geschiedenis op haar msn na te checken.
Mijn maat Mehmet kan je er meer over vertellen. Maar ik zal je zeggen; de desbetreffende jongen is niet meer in staat te werken
Of je moet je moet haar meteen huwelijken en moslim wordenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:11 schreef strikeforce het volgende:
Als die broer van haar achter je adres komt dan ben je de sigaar.
Moslim worden voor je vriend(in) is zo belachelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:12 schreef Dibble het volgende:
[..]
Of je moet je moet haar meteen huwelijken en moslim worden
jouw ouders zijn te goedgelovigquote:Op maandag 18 juli 2011 00:09 schreef Max999 het volgende:
nee mijn ouders vinden het niet erg.
ik heb genoeg fotos laten zien van haar.
ik bel met haar elke dag.
ik cam met haar. maar als haar broer ofso aan komt lopen. meteen cam uit.
Nou, heb je een beter oplossing?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moslim worden voor je vriend(in) is zo belachelijk.
Spreek af in het parkje in je woonplaats.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Max999 het volgende:
ja 20min met trein van mijn huis. dus het is te doen. maar ze wilt dan hierheen komen. want ze wilt niet herkent worden daar waar ze nu woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |