quote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef strontboer het volgende:
Het scrollwieltje van m'n muis zal nog kapot gaan. Wat een zwaar leven heeft ie zeg
Geen trackpad hebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef strontboer het volgende:
Het scrollwieltje van m'n muis zal nog kapot gaan. Wat een zwaar leven heeft ie zeg
Jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:05 schreef Water123 het volgende:
[..]
Mijn bediening slaapt al.
[..]
Maar wel leuk gehad dus?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oeh pittige dame ben je hoorHoud ik wel van
![]()
quote:
Verhuizen?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme, voor wie er gisteren waren, het verhuizen is gewoon in een dag gelukt ook.
Bij V&A soms gratis af te halenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet veel gedaanIk zoek een bank voor op mijn kamer.. maar een nieuwe is zo duur en een mooie 2ehands kan ik niet vinden
Waar ben je heen verhuist?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Kaasrol het volgende:
Godverdomme, voor wie er gisteren waren, het verhuizen is gewoon in een dag gelukt ook.
Je kunt je tv enzo bij je bed zetten, kun je in bed tv kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet veel gedaanIk zoek een bank voor op mijn kamer.. maar een nieuwe is zo duur en een mooie 2ehands kan ik niet vinden
quote:
Familie helpen met verhuizenquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben jij ook van mening dat Emma d'r bek moet houden?
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:02 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Daar kunnen de meningen over verschillen
Nee dat kan niet. Ik heb een hoogslaper, omdat ik juist meer ruimte wilde overhouden en onder mn hoogslaper wilde ik graag een bank. Maar ja ik heb geen bank, nog niet.. en ook geen geld..quote:Op maandag 18 juli 2011 00:07 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je kunt je tv enzo bij je bed zetten, kun je in bed tv kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |