Mensen die dat nog niet wetenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
Het is ook zó spannend heee, blijven raden hoe Strontboer eruit ziet.
Kusje op je teelbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kusje op je teelbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe de groeten aan Janquote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even naar het kleine kamertje, tot s00hww. XOXO
Weer honger? Eet je te weinig?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Top! Ik heb weer honger, dus ik ga even eten zoeken![]()
Hoe is het met jou?
Mijn pielemans is ook groot en kan overtuigend zijn. Zien?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ooh ik dacht al Jan is toch van KB
Jan klinkt trouwens wel groots en overtuigend
quote:
quote:
lintworm-alert!!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
Top! Ik heb weer honger, dus ik ga even eten zoeken![]()
Hoe is het met jou?
Waar ben je heen geweest dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Weer honger? Eet je te weinig?
Ja met mij goed. Was leuk gister
Nooooo manquote:Op zondag 17 juli 2011 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn pielemans is ook groot en kan overtuigend zijn. Zien?
Dierendokter Tomquote:Op maandag 18 juli 2011 00:00 schreef Water123 het volgende:
[..]
MisschienGeen zin om naar de dokter te gaan..
Awesome programma.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dierendokter Tom![]()
Hoe kom ik hier nu ineens bij dan
Ook Jan natuurlijkquote:
Daar kijk ik nog wel eens naarquote:Op maandag 18 juli 2011 00:01 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dierendokter Tom![]()
Hoe kom ik hier nu ineens bij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |