quote:Op zondag 17 juli 2011 23:50 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb ik toch niet. En die op msn kan ik locatie niet meer van vinden
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:40 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou mensen, geen haat maar liefde en peace!(zucht, wat een hippie-mentaliteit ook weer
)
Ik ga pitten, laterz!
Heb ik ook nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pak dan een oudje van hyves ofzo. DOE IETS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2011 23:52:48 ]
Houd ik je aan. Kusje op je voorhoofd.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb ik ook nietIk haat sowieso foto's.
Even geduld fapmensjes, ik ga vrijdag of vakantie en dan schiet ik 1000 fapfoto's
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:52 schreef Etsu het volgende:
Wieksen
Limburg
Zuid-Nederland
Sittard
JordypussySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen die dat nog niet wetenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:53 schreef Etsu het volgende:
Het is ook zó spannend heee, blijven raden hoe Strontboer eruit ziet.
Kusje op je teelbalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Kusje op je teelbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe de groeten aan Janquote:Op zondag 17 juli 2011 23:56 schreef Etsu het volgende:
Ik ga even naar het kleine kamertje, tot s00hww. XOXO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |