quote:
Omg, vertel het me op msn.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Keauning het volgende:
Oja, Etsu weet je wat ik net allemaal heb gedaan?
Ik voorspel zonneschijn morgen, 30 graden. Maar onder voorbehoud dat Etsu's voorspelling uitkomt, anders gewoon regen.quote:
Van mij mag je alles.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil iets zeggen, maar ik weet niet of ik dat mag posten.![]()
Niet meer dan dat? Ook niet gefapt?quote:Op maandag 18 juli 2011 00:17 schreef Keauning het volgende:
[..]
Bier gedronken en bankgehangen met 4 vrienden.
Dit. Mij bannen zou het censureren van de literaire hogere middenklasse zijn, een zwarte dag in de geschiedenis van de vrijheid van meningsuiting.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit. Mij bannen zou het censureren van de literaire hogere middenklasse zijn, een zwarte dag in de geschiedenis van de vrijheid van meningsuiting.
quote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit. Mij bannen zou het censureren van de literaire hogere middenklasse zijn, een zwarte dag in de geschiedenis van de vrijheid van meningsuiting.
Als je de eerste letter van iedere post van mij neemt en ze omhusselt krijg je het eerste hoofdstuk van Jip en Janneke op vakantie hoor, daar heb ik over nagedachtquote:
Middenklasse iddquote:Op maandag 18 juli 2011 00:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geil.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je de eerste letter van iedere post van mij neemt en ze omhusselt krijg je het eerste hoofdstuk van Jip en Janneke op vakantie hoor, daar heb ik over nagedacht
Zie boven, jaquote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]Hoe ging het verhuizen eigenlijk? Is het gelukt om het in een dag te doen?
Niet tegen 7 uur opstaan kunnen.quote:Op maandag 18 juli 2011 00:19 schreef Keauning het volgende:
Morgen 7 uur op staan om te werken.
Morgen laatste rijlesje voor examen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |