Pak even wat te drinken, ga lekker op de bank liggen en laat het gaan. Je hoeft niet overal moeilijk over te doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:13 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Waar slaat het alleen op dat was de vraag. Alsof wij ALLEEN over de 400 zeiken en nergens anders overalsof dat mogelijk is. Of dat wij ALLEEN in ons eentje zitten te zeiken, terwijl dat ook nit zo is
![]()
100 topics in een dag moet te doen zijn toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heeft wel veel zin als EXA morgen waarschijnlijk sluit.
Daar draai ik m'n hand niet voor om.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
100 topics in een dag moet te doen zijn toch?
Zeg dat maar tegen Hero, die begintquote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pak even wat te drinken, ga lekker op de bank liggen en laat het gaan. Je hoeft niet overal moeilijk over te doen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pak even wat te drinken, ga lekker op de bank liggen en laat het gaan. Je hoeft niet overal moeilijk over te doen.
Boeie.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
Als je gaat haten op Jordy, Suusje of Ezell, krijg je met mij te maken nota bende
quote:
Ik lees ze ook nooit terug.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik had eerst een andere zin staan. Nadat ik hem had aangepast klopte 'verdient' niet meer. Ik moet echt eens beginnen met het lezen van mijn posts voordat ik ze plaats.
Let op z'n arm, zie je toevallig enkele bewegingen?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik cam met Sander, maar hij wil alleen maar naar mij kijken.
Jouw analyse.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik haat niet op je, ik vind je irritant. Wezenlijk verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |