zal ná die uitzending een foto van mezelf laten zien, weet je meteen of ik het echt wasquote:Op zondag 17 juli 2011 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd!
*Vraag me nu af wie er in afl. 3 zit, kan best genant zijn zo'n opmerking...*
haha, of om te vertellen dat je dat dus ABSOLUUT niet was?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal ná die uitzending een foto van mezelf laten zien, weet je meteen of ik het echt was
ligt eraan hoe erg het was,quote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
haha, of om te vertellen dat je dat dus ABSOLUUT niet was?
bij jou is het tijdelijk. Hier........?????????quote:Op zondag 17 juli 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
Wil je niet weten hoe mijn huisje er nu uitziet![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:55 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe erg het was,daarom pas ná uitzending openheid van zaken
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij jou is het tijdelijk. Hier........?????????
ik 1x per dag, de rest doet manliefquote:
zit het net te kijken. Snap dat ook niet hoor. onvoorstelbaarquote:Op zondag 17 juli 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
kater in Druuten door iemand met een kruisboog beschoten en door een pijl doorboord. Kat heeft 't wel overleefd maar dat soort mensen zou je toch wat
ik ook. Kan me er helemaal niets bij voorstellen. Ik vind mopperen op onze hond al moeilijk.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Erg he, het kwam hier ook net voorbij. Stoer hoor, hulpeloze dieren zo mishandelen, ik vind het zo triest
Uberhaupt mensen die lol uit mishandeling halen (of het nu om dieren, kinderen of volwassenen gaat) sporen m.i. nietquote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik ook. Kan me er helemaal niets bij voorstellen. Ik vind mopperen op onze hond al moeilijk.
Doe het natuurlijk wel eens, maar dan kijk ik hem niet aan omdat hij dan zo zielig kijkt.
Verder hebben wij wel eens last van katten op het dak van onze aanbouw. Het is een dak van kunstof platen, dat kan er niet tegen dat die katten erop springen. Wij jagen ze dan weg, door met kabaal naar buiten te gaan. Zullen ze nooit iets doen
Ghe ghe, hier ook, ik heb 2 katten van een jaar oud, nog lekker speels dus en het plantenspuitje staat altijd binnen handbereik, ik hoef er alleen nooit mee te spuiten, als ik het oppak is het voor de katten al duidelijk dat ze iets doen wat niet mag.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uberhaupt mensen die lol uit mishandeling halen (of het nu om dieren, kinderen of volwassenen gaat) sporen m.i. niet
En tegen katten met water uit een plantenspuit sproeien..... mijn katers rennen al weg als ze iets doen wat niet mag en ik met de plantenspuit aankom
De mijne zijn inmiddels 7 jaar oud maar heb ze als 10 weken oude kittens gekregen. Toen was 't nog wel eens nodig. Ze rennen nu nog weg als ik de plantenspuit oppak om de planten mee te bespuitenquote:Op zondag 17 juli 2011 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ghe ghe, hier ook, ik heb 2 katten van een jaar oud, nog lekker speels dus en het plantenspuitje staat altijd binnen handbereik, ik hoef er alleen nooit mee te spuiten, als ik het oppak is het voor de katten al duidelijk dat ze iets doen wat niet mag.
als er een nestje in het vogelhuisje aan de schuur zit, zit er uiteraard wel een een kat op het dak, klaar om toe te staan. Dan richten wij de tuinslang alvast daarheen. Als er dan een kat zit, hoef je de kraan maar heel even aan te doen. Het gaat om het schrikken,quote:Op zondag 17 juli 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uberhaupt mensen die lol uit mishandeling halen (of het nu om dieren, kinderen of volwassenen gaat) sporen m.i. niet
En tegen katten met water uit een plantenspuit sproeien..... mijn katers rennen al weg als ze iets doen wat niet mag en ik met de plantenspuit aankom
dat vergeten ze nooit. Ik plaag Gradje wel eens met een klein doosje. Hij heeft ooit eens oorcleaner ingespoten gekregen, omdat hij er jeuk aan had. Hij was er helemaal niet blij mee, en als ik nu de kamer inkom met een klein doosje of flesje, is hij wegquote:Op zondag 17 juli 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mijne zijn inmiddels 7 jaar oud maar heb ze als 10 weken oude kittens gekregen. Toen was 't nog wel eens nodig. Ze rennen nu nog weg als ik de plantenspuit oppak om de planten mee te bespuiten
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Bedtijd hier, morgen om half 8 de deur uit richting Parijs![]()
Slaap lekker voor straks
Oeh! Slaap lekker en veel plezier!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker voor straks
slaap lekker en veel plezier in Parijsquote:Op zondag 17 juli 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Slaap lekker voor straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |