Ah, geweldig!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef DJMO het volgende:
Ik heb inmiddels contact gehad met Conflict, het blijkt dat we niet zó gek ver van elkaar vandaan wonen, en als alles goed gaat, komt hij de tent woensdag naar mij brengen!
volgens weeronline is het volgende week goed weerquote:Op maandag 18 juli 2011 09:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Ah, geweldig!
Dan hebben we nu alleen nog maar droog weer nodig.. Iemand een lijntje met Petrus?
Gas is niet nodig, als we hier in huis eten met z'n allen.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:54 schreef missyB het volgende:
Nou dat is helemaal goed nieuws van de tent! ooooh god dat word dus zondag met manlief tent opzetten hahahahahhaa
maar even praktisch, wat is er nu aan kampeeruitrusting nog nodig?
gas denk ik?
Mooi dat het geregeld is!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:58 schreef Conflict het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga woensdag die tent brengen, dat is maar 20 kilometer.
Ik kijk ook nog of het luchtbed toch geplakt kan worden. Verder heb ik ook nog wel een lamp en een lange stroomkabel. Ook mag het 2 pits kooktoestel geleend worden. De fles moet wel gevuld worden, kost een paar euro. Dat mogen jullie dan doen. Er is ook een tafeltje bij het gasstel.
Laat maar weten.
Als ik niet direct reageer, mailen en anders even bellen. DJMO heeft mijn mail en qtel mijn 06
gewoon een soort yokiquote:Op maandag 18 juli 2011 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Perzikmelk. Oeps. Geen idee of ze dat hier hebben
Dat zeiden wij ook al, maar het zag er al iets beter uit vanaf het weekend. Maar goed, er is eventueel een plekje in het woonhuis als het niet gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wil je dan zelf koffie meenemen? Losse koffie hebben wij nooit in huis, dat komt hier niet op. En ik zou niet weten welke ik hier moest kiezenquote:Op maandag 18 juli 2011 10:38 schreef DJMO het volgende:
tegen de koffiezetter zeg ik geen nee! Ik drink echt liters koffie en kan vooral 's ochtends echt niet zonder
komt goedquote:Op maandag 18 juli 2011 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je dan zelf koffie meenemen? Losse koffie hebben wij nooit in huis, dat komt hier niet op. En ik zou niet weten welke ik hier moest kiezen
En filtertjes!quote:Op maandag 18 juli 2011 10:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je dan zelf koffie meenemen? Losse koffie hebben wij nooit in huis, dat komt hier niet op. En ik zou niet weten welke ik hier moest kiezen
quote:Op maandag 18 juli 2011 10:56 schreef Ireth het volgende:
Duitsland heeft toch ook Aldi?Aldi heeft yoki!
Ik ga straks naar de Duitse Aldi, dus ik zal meteen even kijken. Maar ze verkopen hier niet precies dezelfde producten als in NL. En dit soort dingen heb ik nog nooit gezien hier (maar ook nog nooit op gelet moet ik bekennen, wij drinken het niet).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Als DJMO dat handig vindt kan ie mee maar we hebben ook een buitenkraan waar ze makkelijk bij kanquote:Op maandag 18 juli 2011 11:00 schreef Conflict het volgende:
En filtertjes!
In mijn auto staat een grote jerrycan voor water, misschien ook handig?
Water bij je tent is gewoon heel erg belangrijk!quote:Op maandag 18 juli 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als DJMO dat handig vindt kan ie mee maar we hebben ook een buitenkraan waar ze makkelijk bij kan
Dat snap ikquote:Op maandag 18 juli 2011 11:01 schreef missyB het volgende:
schat een perzik is een perzik en die ziet er vaak in veel landen hetzelfde uit dus tref jij een zuiveldrank met een perzik erop afgebeeld zit je goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |