Geneeskundequote:Op zondag 17 juli 2011 21:20 schreef dotKoen het volgende:
Nog geneeskunde-eerstejaars hier? -> Geneeskunde #79 Last six hours
We kunnen wel wat vers bloed gebruiken
TGquote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geneeskunde![]()
Technische Geneeskunde bitchesss
Wordt je dan ook gewoon arts?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geneeskunde![]()
Technische Geneeskunde bitchesss
Is toch ook zo?!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
TG
Die droeftoeters uit Enschede komen wel eens hier langs. Hen wordt nog steeds voorgehouden dat ze patiënten mogen zien later
Dankjequote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Eej mang, nog gefeliciteerd met rijbewijs
Ja eigenlijk welquote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Dankje! Jij gefeliciteerd met je toelating, maar dat was toch al zo goed als zeker
?
Hehe, kan mooiquote:Op zondag 17 juli 2011 21:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja eigenlijk welMaar wel reden voor een feestje
Misschien?! Ja 15 augustusquote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keiweek ga ik mss ook nog heen15 augustus toch?
Moet ik nog steeds doen, net zoals dat pakket met papier doornemenquote:
Aightquote:Op zondag 17 juli 2011 21:38 schreef strontboer het volgende:
[..]
Keiweek ga ik mss ook nog heen15 augustus toch?
Ja, kameraad gaat in Groningen studeren en vorig jaar ben ik ook in Groningen wezen stappen en we wilden er graag nog een keer heen. Wat een uitgaanscentrumquote:
Ja klopt. Maar heb me d'r wel gewoon voor opgegevenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:40 schreef Water123 het volgende:
Trouwens.. ik zie nergens FW staan bij de bacheloropleidingen rug? Vorig jaar stond het er wel maar nu nietof ik ben blind..
Vreemdquote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar heb me d'r wel gewoon voor opgegeven
O jij dus niet?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja, kameraad gaat in Groningen studeren en vorig jaar ben ik ook in Groningen wezen stappen en we wilden er graag nog een keer heen. Wat een uitgaanscentrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |