Pffffffquote:Op zondag 17 juli 2011 19:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het nergens anders mee.
Gewoon. Totaal niks uitgevoerd vandaag, kan ik sowieso niet echt tegen...quote:
Ik ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik laad hem elke dag op iig.
Dude, hoe was SB nouquote:Op zondag 17 juli 2011 19:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gewoon. Totaal niks uitgevoerd vandaag, kan ik sowieso niet echt tegen...
En ik heb dan ook 0,0 om naar uit te kijken. Vakantie is voorbij, morgen beginnen met werken.![]()
Regen.
Werkenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:16 schreef Keauning het volgende:
[..]
Gewoon. Totaal niks uitgevoerd vandaag, kan ik sowieso niet echt tegen...
En ik heb dan ook 0,0 om naar uit te kijken. Vakantie is voorbij, morgen beginnen met werken.![]()
Regen.
Sandertquote:
Hahaha, ik zit hem nu net te pushen voor die andere foto's.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:17 schreef Etsu het volgende:
Zeg Swaffelkeauning, heeft die dikzak nog foto's geupload?
Goed om te horenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Sandert.
Het was echt mega tof, qua uitgaan, strand, prijzen daar, temperatuur. Het duurde alleen te kort.
Viking en Orange waren de leukste tenten. Iceberg ging ook nog wel.![]()
Wel weinig vrouwtjes daar.
Bij die chick van je?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:19 schreef Keauning het volgende:
[..]
Hahaha, ik zit hem nu net te pushen voor die andere foto's.
Ik vrees vanavond ook niet, want ik ga zo met die jongen wat drinken bij iemand.
Nja, waren er wel een aantal hoor, maar voor elke meid daar had je 5 jongens ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed om te horen.
Maar weinig vrouwtjes? Hoe zat 't met de Scandinavische en Nederlandse meiden dan?
Die van Sunny Beach of die hier?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:21 schreef Etsu het volgende:
Sander, psst heb je 't al gehoordKeauning heeft een chick gescoord.
Sunny Beach ofc.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef Keauning het volgende:
[..]
Die van Sunny Beach of die hier?
Begin niet over het laatste want ik weet al weer genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |