Zouden ze het daar hebben? Ik heb op de site als zoekterm ingevuld, maar daar kwam niet echt wat uit (bij de mediamarkt trouwens ook niet, dus het is het proberen waardquote:
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:39 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zouden ze het daar hebben? Ik heb op de site als zoekterm ingevuld, maar daar kwam niet echt wat uit (bij de mediamarkt trouwens ook niet, dus het is het proberen waard)
Dat is een joiner, als ik me niet vergisquote:Op zondag 17 juli 2011 18:38 schreef emzor1994 het volgende:
Mensen.. ik ben op zoek naar een audio splitter, zoiets:
[ afbeelding ]
Ik hen hem eigenlijk voor dinsdag nodig, dus bestellen via internet heeft geen zin, ik ben al bij de mediamarkt geweest, maar daar waren ze uitverkocht
Weet iemand nog een winkel waar ik zo'n splitter zou kunnen vinden?
Zo'n audio splitter heet een joiner? Op google geeft ie niet echt iets van een splitter bij joiner.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat is een joiner, als ik me niet vergis
O, oké. Ik heb de rest nog niet geluisterd. Het album heb ik trouwens wel op mijn laptop staan hoor. Ik klik elke keer op Pumped Up Kicks als ik Foster The People hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:49 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Het hele album.
Pumped Up Kicks is wel de beste!
Nouja, ik heb er verder ook niet veel verstand vanquote:Op zondag 17 juli 2011 18:52 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Zo'n audio splitter heet een joiner? Op google geeft ie niet echt iets van een splitter bij joiner.
Okequote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nouja, ik heb er verder ook niet veel verstand van
Met een iPhone oplader.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:04 schreef Water123 het volgende:
Ik ben mijn ipod opladertje kwijtKan zo'n ding ook ergens anders opgeladen mee worden? Dat ding wordt opgeladen met zo'n 3,5 mm jack plug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |