Tijdreizen ?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag 76,72 euro 'gekregen', maar krijg het pas volgende week maandag. Beat that.
Ik ben geslaagd, beat that.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ik heb vandaag 76,72 euro 'gekregen', maar krijg het pas volgende week maandag. Beat that.
Ouderwets?quote:
Doei!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Jongens, ik neem mijn vertrek. Als ik niet meer toe kom aan posten, dan ehm.. dan, eh.. iets.
Später jungs.
quote:Op zondag 17 juli 2011 18:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ouderwets?lol, mensen die een reden zoeken om te doen alsof ze iets dat ze graag willen, eigenlijk niet willen
Heb ik ook geen behoefte aan.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 2 diploma's en één certificaat voor 6 vakken, iets wat jullie allemaal niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop