Wij ook! Introductie telt niet als school, maar als fun. Mag ik hopenquote:
Mijn introductie begint op 5 september.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wij ook! Introductie telt niet als school, maar als fun. Mag ik hopen
O okequote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn introductie begint op 5 september.
Heb jij ook een introductie?quote:
Soort van. Eerste 2 dagen kennismaken, testjes maken, rooster enzo, en derde dag 'kamp' ergens in Brabant, en donderdag 1ste lesdag.quote:
Beloof me 1 ding: je gaat geen boeken kaftenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Soort van. Eerste 2 dagen kennismaken, testjes maken, rooster enzo, en derde dag 'kamp' ergens in Brabant, en donderdag 1ste lesdag.
Jaren al gedaan, dus nu ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Beloof me 1 ding: je gaat geen boeken kaftenDat is voor brugklassers
Ja hij is lekkerrrquote:
Iemand die heel lekkerrrr is.quote:
Ik heb de afgelopen 4 jaar niet 1 boek gekaft en het waren allemaal huurboekenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
En sowieso zijn paar boeken huurboeken, dus ze moeten aan 't eind van het jaar terug.
Zie je, wat een hottie hehquote:
ja maar jij bent strontboerquote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 4 jaar niet 1 boek gekaft en het waren allemaal huurboeken![]()
Nooit problemen mee gehad
Ik zit Suzanne te stalkenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
Ik kijk Heroes en zit met Jordy te whatsappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop