Mijn introductie begint op 5 september.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:44 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wij ook! Introductie telt niet als school, maar als fun. Mag ik hopen
O okequote:Op zondag 17 juli 2011 21:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mijn introductie begint op 5 september.
Soort van. Eerste 2 dagen kennismaken, testjes maken, rooster enzo, en derde dag 'kamp' ergens in Brabant, en donderdag 1ste lesdag.quote:
Beloof me 1 ding: je gaat geen boeken kaftenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Soort van. Eerste 2 dagen kennismaken, testjes maken, rooster enzo, en derde dag 'kamp' ergens in Brabant, en donderdag 1ste lesdag.
Jaren al gedaan, dus nu ook.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:49 schreef strontboer het volgende:
[..]
Beloof me 1 ding: je gaat geen boeken kaftenDat is voor brugklassers
Ik heb de afgelopen 4 jaar niet 1 boek gekaft en het waren allemaal huurboekenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:50 schreef Etsu het volgende:
En sowieso zijn paar boeken huurboeken, dus ze moeten aan 't eind van het jaar terug.
ja maar jij bent strontboerquote:Op zondag 17 juli 2011 21:51 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 4 jaar niet 1 boek gekaft en het waren allemaal huurboeken![]()
Nooit problemen mee gehad
Ik zit Suzanne te stalkenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:58 schreef Etsu het volgende:
Ik kijk Heroes en zit met Jordy te whatsappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |