Je was erbij?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:37 schreef Oud_student het volgende:
De onderbroeken van Zeeman, als persiflage op het merk Björn Borg, deden het ook erg goed.
(enige verschil: je hebt al voor een fractie van de kosten een onderbroek)
Goeie ouwe Douglas Adamsquote:Op zondag 17 juli 2011 16:44 schreef TNA het volgende:
Fashion is something so ugly we have to change it every six months.
je bent een man en geilt op jurken?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Lily1987 het volgende:
Ik zag een groene galajurk voorbij komen die ik best in mijn kledingkast wil hebben. Maar is die ook echt te koop bij de Zeeman?
wel een mannen icoon.. en tegenwoordig kan alles... dus dat zou me niks verbazen.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Lily1987 het volgende:
Ik zag een groene galajurk voorbij komen die ik best in mijn kledingkast wil hebben. Maar is die ook echt te koop bij de Zeeman?
Toevallig ook lid van een hockeyclub?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:46 schreef Lily1987 het volgende:
Heeft een djin je aangezet tot dit respectloze gedrag?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toevallig ook lid van een hockeyclub?²
Een galajurk.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heeft een djin je aangezet tot dit respectloze gedrag?
Een onzichtbare boze geest!quote:
klopt.. je kan het vaak ook aan de stof voelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Inderdaad strakke stunt.
Echte haute couture is ook bullshit. Al zit er wel vaak een echt kwaliteitsverschil tussen bv een zeeman-shirtje en 1 van Diesel/Replay of zo. Vooral qua stiksels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |