quote:Op zondag 17 juli 2011 15:04 schreef OverRated het volgende:
Nee. Als je hem in het vliegtuig in een stopcontact doet, kun je mensen ernstige brandwonden toebrengen. Het is gewoon een wapen.
Ik ben al een stuk of 12 keer met het vliegtuig gegaan, maar heb nog nooit een stopcontact gezien in het vliegtuig...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:04 schreef OverRated het volgende:
Nee. Als je hem in het vliegtuig in een stopcontact doet, kun je mensen ernstige brandwonden toebrengen. Het is gewoon een wapen.
Business en first classquote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik ben al een stuk of 12 keer met het vliegtuig gegaan, maar heb nog nooit een stopcontact gezien in het vliegtuig...
Natuurlijk wel, dat ding is echt geen probleem in de handbagage. Sterker nog, op de meeste vliegvelden kan je ze ook gewoon kopen in de tax free...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:10 schreef Max_Dark het volgende:
Als je 'm incheckt geen probleem. Handbagage gaat je niet lukken.
Jij reist economy class zeker?quote:Op zondag 17 juli 2011 15:18 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Ik ben al een stuk of 12 keer met het vliegtuig gegaan, maar heb nog nooit een stopcontact gezien in het vliegtuig...
Dat jij niet verder komt dan Ryanair wil niet zeggen dat er geen FOK!ers zijn die inderdaad businessclass vliegen.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:19 schreef Shispeed het volgende:
al die mensen hier die pretenderen dat zij met eerste- danwel businessclass vliegen
Sommige mensen reizen nu eenmaal veel voor hun werk...quote:Op zondag 17 juli 2011 19:19 schreef Shispeed het volgende:
al die mensen hier die pretenderen dat zij met eerste- danwel businessclass vliegen
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat jij niet verder komt dan Ryanair wil niet zeggen dat er geen FOK!ers zijn die inderdaad businessclass vliegen.
Denk dat de 'pretenderen dat ze business of first class reizen' opmerking terugsloeg op deze opmerking, die ik ook aardig onnodig denigrerend vind klinken. Een opmerking als 'Vind je vaker in business en first class' had een stuk vriendelijker en minder pretentieus geklonken m.i.quote:
Gut, dit blijft een forum en niet iedereen reageert zoals je het zelf graag ziet.quote:Op maandag 18 juli 2011 05:16 schreef Plopr het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de 'pretenderen dat ze business of first class reizen' opmerking terugsloeg op deze opmerking, die ik ook aardig onnodig denigrerend vind klinken. Een opmerking als 'Vind je vaker in business en first class' had een stuk vriendelijker en minder pretentieus geklonken m.i.
Bovendien, zoals hierboven al gezegd, heb je soms in economy class ook een stopcontact en heb je soms in een business of first class geen stopcontact.
Leer sarcasme herkennen. Neem mijn post niet te serieusquote:Op maandag 18 juli 2011 05:16 schreef Plopr het volgende:
[..]
[..]
Denk dat de 'pretenderen dat ze business of first class reizen' opmerking terugsloeg op deze opmerking, die ik ook aardig onnodig denigrerend vind klinken. Een opmerking als 'Vind je vaker in business en first class' had een stuk vriendelijker en minder pretentieus geklonken m.i.
Bovendien, zoals hierboven al gezegd, heb je soms in economy class ook een stopcontact en heb je soms in een business of first class geen stopcontact.
Dan zullen jullie toch echt beter je best moeten gaan doen vind ik ;-)quote:Op maandag 18 juli 2011 07:26 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Gut, dit blijft een forum en niet iedereen reageert zoals je het zelf graag ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |