Bedankt voor je uitleg maar er is geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
zo moeilijk is dat toch niet. in bakje 1 klein beetje vlst , voorwas draait kort en ernstigste vuil gaat eruit spoeling meeste gaat weg , klein deel blijft achter, vloeistof in bak 2 voor hoofdwas gaat mee tot spoeling en daarna nog 4 keer spoelen , 5 wasverzachter weer kort draaien en weer spoelen weer weg maar klein beetje blijft achter . dat willen mensen dat het heerlijk stinkt. is eigenlijk niet uitgespoelde rotzooi en goed voor iemand met allergie
voor uitleg dan maar gewoon 2 uur voor het raampje zitten van de wasmachinequote:Op zondag 17 juli 2011 20:02 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg maar er is geen touw aan vast te knopen
Hoe dan ook, het wasmiddel loopt direct de trommel in dus blijft niet liggen in de vakjes. Dus als je in beide vakjes wasmiddel doet komt dit allemaal tegelijk bij de voorwas terecht, en is de hoofdwas dus zonder wasmiddel.
Ik heb een vrij prijzige Miele, maar daar loopt vloeibaar wasmiddel ook uit weg, dit is te voorkomen door een speciale inzet voor vloeibaar wasmiddel te bestellen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
voor uitleg dan maar gewoon 2 uur voor het raampje zitten van de wasmachine, weet je gelijk wat er gebeurt.
alles wat in de vakjes zit , zit nog niet gelijk in de machine hoor vloeibaar spul is niet als water , blijft achter in de slang naar de trommel , gooi er wat water achteraan en het komt er wel![]()
het is denk ik ook afhankelijk van welk merk hoe goed het vloeibare spul in bakje blijft zitten , heb je el goedkopo hadden ze geen tijd en zin om goed bakje te maken
Er komt toch sowieso water bij dat bakje en dus door de slang die het vloeibare spul naar de trommel werkt? dus het maakt dan toch niet uit of het in die slang zit?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef plonsikduik het volgende:
[..]
voor uitleg dan maar gewoon 2 uur voor het raampje zitten van de wasmachine, weet je gelijk wat er gebeurt.
alles wat in de vakjes zit , zit nog niet gelijk in de machine hoor vloeibaar spul is niet als water , blijft achter in de slang naar de trommel , gooi er wat water achteraan en het komt er wel![]()
het is denk ik ook afhankelijk van welk merk hoe goed het vloeibare spul in bakje blijft zitten , heb je el goedkopo hadden ze geen tijd en zin om goed bakje te maken
Dude, wat doe je met een wasbol?quote:Op zondag 17 juli 2011 14:18 schreef mcintosh het volgende:
Ik gebruik namelijk vloeibaar wasmiddel. Daar zitten tegenwoordig geen wasbolletjes meer bij.
Dus ik giet dat spul in het meest rechter vakje genummer 'I'..
Dan zie ik het echter altijd meteen wegstromen...
Bij de was ja, heb ik toch meer het idee dat het voor de was gebruikt wordt, en inderdaad niet meteen wordt weggespoeld...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dude, wat doe je met een wasbol?Die stop je toch bij je was of doe je die ook in een vakje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop