abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2011 @ 13:29:55 #201
321624 Pan.da
bam.BOE!
pi_99616643
Wat lees ik nu? Zit je op me af te geven? Die jaren 50 inrichting, zoals jij mijn woonkamer beschrijft, is ook onzin. Je doelt waarschijnlijk alleen maar op de Friese klok die ik van mijn grootouders heb geërfd, eikenhouten kasten en 1(!) wand waar lambrisering tegenaan geslagen is. Nou nou.. net grootmoeders huisje hoor! Niet de 46 inch LED tv zien hangen zeker? Erg jammer dat ik dit onzinverhaal op een forum moet lezen. Je had dit allemaal ook gewoon via de mail of telefoon kunnen zeggen! En nee, ik heb juist een reservering voor de Zwaluwhoeve gemaakt en tickets voor Dolfinarium besteld nadat ik je gevraagd heb of je daar zin in had en je wilde GRAAG mee! Beetje de waarheid zitten verdraaien... Nee jij bent lekker bij je hoofd! Ik ben echt niet op zoek naar een serieuze relatie, zoals jij dat beschrijft. En dat verhaal over mijn oom is ook niet waar. Jij zei tegen mij dat je het vreemd vond dat ik die foto van mijn oom heb bewaard en in de auto zei je gekscherend dat je al bang was dat mijn oom een incestueuze homo was. Je ziet verdomme niet eens zijn geslachtsdelen, die zijn gewoon bedekt. En natuurlijk was ik even boos toen je die opmerking zei. Ik hield veel van mijn oom, hij was er voor mij toen mijn vader stierf. Dat heb ik je verteld! En ja, ik kan prikkelbaar zijn, maar de manier waarop jij je gedroeg toen ik je naar huis bracht kan echt niet! En jij wilde graag uit de auto! En sinds wanneer is de parkeerplek bij een pompstation een vluchtstrook? Ik eis van je dat je deze onzinberichten van je verwijdert! Ook nog mijn naam noemen.. Durf je wel?! Ik zal deze reactie ook naar je toe mailen zodat je weet dat ik toevallig ook lid ben van dit forum!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  maandag 18 juli 2011 @ 13:32:04 #202
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_99616721
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:29 schreef Pan.da het volgende:
Wat lees ik nu? Zit je op me af te geven? Die jaren 50 inrichting, zoals jij mijn woonkamer beschrijft, is ook onzin. Je doelt waarschijnlijk alleen maar op de Friese klok die ik van mijn grootouders heb geërfd, eikenhouten kasten en 1(!) wand waar lambrisering tegenaan geslagen is. Nou nou.. net grootmoeders huisje hoor! Niet de 46 inch LED tv zien hangen zeker? Erg jammer dat ik dit onzinverhaal op een forum moet lezen. Je had dit allemaal ook gewoon via de mail of telefoon kunnen zeggen! En nee, ik heb juist een reservering voor de Zwaluwhoeve gemaakt en tickets voor Dolfinarium besteld nadat ik je gevraagd heb of je daar zin in had en je wilde GRAAG mee! Beetje de waarheid zitten verdraaien... Nee jij bent lekker bij je hoofd! Ik ben echt niet op zoek naar een serieuze relatie, zoals jij dat beschrijft. En dat verhaal over mijn oom is ook niet waar. Jij zei tegen mij dat je het vreemd vond dat ik die foto van mijn oom heb bewaard en in de auto zei je gekscherend dat je al bang was dat mijn oom een incestueuze homo was. Je ziet verdomme niet eens zijn geslachtsdelen, die zijn gewoon bedekt. En natuurlijk was ik even boos toen je die opmerking zei. Ik hield veel van mijn oom, hij was er voor mij toen mijn vader stierf. Dat heb ik je verteld! En ja, ik kan prikkelbaar zijn, maar de manier waarop jij je gedroeg toen ik je naar huis bracht kan echt niet! En jij wilde graag uit de auto! En sinds wanneer is de parkeerplek bij een pompstation een vluchtstrook? Ik eis van je dat je deze onzinberichten van je verwijdert! Ook nog mijn naam noemen.. Durf je wel?! Ik zal deze reactie ook naar je toe mailen zodat je weet dat ik toevallig ook lid ben van dit forum!
_O- TROLLOLOLOLOLOOLLOO ^O^
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_99617075
quote:
:')_!

1 wand met lambrisering, wtf :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_99617276
quote:
wtf zit je nou te focken? beetje doen alsof jij mij bent... ik haar geneukt, niet jij.
Opbokken met de troll rotzooi :{w :r
Je weet geeneens wat voor auto ik haar in heb gereden.
pi_99617684
_O_ _O_ _O_
  maandag 18 juli 2011 @ 13:57:54 #206
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_99617695
quote:
7s.gif Op maandag 18 juli 2011 13:46 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Je weet geeneens wat voor auto ik haar in heb gereden.
Nieuw nederlands :?
Mij mag je er voor wakker maken.
  maandag 18 juli 2011 @ 15:32:19 #207
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_99621673
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:09 schreef badeendje1234 het volgende:
Oke...iemand nog ideeën over de mail die ik terugstuur?

Ik heb geen zin om me te verdedigen, wie het niet gelooft gelooft het lekker niet 8)7
Maar wat stuur ik die gast nu terug?

Het was trouwens geen Limburg, maar in de kop van Drenthe.
Roden? Zeg me dat het zo is, dan ken ik die gast misschien wel
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 18 juli 2011 @ 15:40:06 #208
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_99621983
Is er eigenlijk wel eens iemand op zoek naar geremde seks?
En zo ja dan te nee, hoe moet ik me dat voorstellen?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  maandag 18 juli 2011 @ 15:42:06 #209
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99622076
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Is er eigenlijk wel eens iemand op zoek naar geremde seks?
En zo ja dan te nee, hoe moet ik me dat voorstellen?
Zoiets:

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_99623385
wall of text
  maandag 18 juli 2011 @ 16:17:38 #211
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_99623586
gewoon zeggen dat het leuk was voor een keer maar dat je niet geïnteresseerd bent in daten?
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  Admin maandag 18 juli 2011 @ 16:35:49 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99624285
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 15:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Roden? Zeg me dat het zo is, dan ken ik die gast misschien wel
ik ook :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_99624511
TS kan toch niet antwoorden :(
  Admin maandag 18 juli 2011 @ 16:43:08 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99624582
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:41 schreef Max-Westerman het volgende:
TS kan toch niet antwoorden :(
DAT WEET JIJ HEUL NIET!
Zie OP
'TS is een kloon"
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_99624819
Klinkt wel logisch. Hij wil wel geld terug voor die paar euro peut die hij verreden heeft. Maar wil je vervolgens wel mee nemen naar de Griek, Dolfinarium of 2 nachten hotelovernachting inclusief ontbijt. Sure! :)

PS: Mocht je er een beetje goed vanaf willen komen gewoon die taxi en trein kosten even met elkaar verrekenen en zeggen dat jij dus nog geld van HEM krijgt :')
pi_99626757
Dan kan je nog beter een fokker vragen :')
  maandag 18 juli 2011 @ 17:44:42 #217
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99626988
Als TS ooit nog eens een baan wil, ik regel mannen met jaren 50 interieur. Ik zorg dat je er komt, ik zorg dat je niet veel hoeft te praten en niet mee uit eten hoeft als je dat niet wil. Ik zorg dat je na je date weer thuis komt. Sowieso handel ik dan wel al het mail verkeer voor je af. Heb je daar ook geen last meer van.

En ik zorg dat je er ook nog een zakcentje aan overhoudt. Is dat niet aardig?
  maandag 18 juli 2011 @ 17:45:39 #218
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99627033
quote:
10s.gif Op maandag 18 juli 2011 16:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

ik ook :D
Nee joh. Het zal toch niet :')
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_99629317
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Als TS ooit nog eens een baan wil, ik regel mannen met jaren 50 interieur. Ik zorg dat je er komt, ik zorg dat je niet veel hoeft te praten en niet mee uit eten hoeft als je dat niet wil. Ik zorg dat je na je date weer thuis komt. Sowieso handel ik dan wel al het mail verkeer voor je af. Heb je daar ook geen last meer van.

En ik zorg dat je er ook nog een zakcentje aan overhoudt. Is dat niet aardig?
Pimp-daniël klinkt wel chill overigens 8-)
Rustig aan.
pi_99629627
Ts was beter geweest met mijminder emotionele gebreken
juistja
pi_99630712
quote:
Pan.da :')
  maandag 18 juli 2011 @ 19:23:33 #222
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_99630862
quote:
6s.gif Op maandag 18 juli 2011 18:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Pimp-daniël klinkt wel chill overigens 8-)
Rijk worden, het begint bij mensen voor je laten werken ;)
pi_99631070
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:23 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Rijk worden, het begint bij mensen voor je laten werken ;)
^O^
Rustig aan.
  maandag 18 juli 2011 @ 19:41:10 #224
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_99631808
Is TS er inmiddels in geslaagd een nieuwe sexdate te scoren via dit topic? Daar ging het immers om, neem ik aan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_99632076
quote:
14s.gif Op maandag 18 juli 2011 19:41 schreef Garisson72 het volgende:
Is TS er inmiddels in geslaagd een nieuwe sexdate te scoren via dit topic? Daar ging het immers om, neem ik aan.
Ik heb mezelf nog niet aangeboden, ik durf niet meer :P
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')