Gewoon niet aan meedoenquote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef MarMar het volgende:
lol sjees, moet je dan elke 2 jaar ergens anders het hele profielcircus opnieuw beginnen?![]()
geen googleplus voor mij dus
Ziet er mooi en lekker uit Chico!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef Chicolate het volgende:
Fok-Foodgawkers #7 - post hier foto's van je kookkunsten!
*Burp*. Dat spul vult echt enorm. En het was lekker!
Hiquote:Op zondag 17 juli 2011 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
http://hundredpushups.com/week1.html
Hoi! Hoe is 't met jou? Eindelijk/bijna vakantie?
Hoe is het eigenlijk met jouw man? Weer helemaal opgeknapt na dat ongeluk?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hi! Ja, eindelijk vakantie nu. En zo moe/op/leeg van dit schooljaar dat ik al een heel weekend lamlendig op de bank / achter de computer / in bed / in een bioscoopstoel hang
. Dus vanavond blijf ik even lamlendig, maar morgen ga ik weer beginnen met actief zijn! Ga veel wandelen want wil een beetje oefenen voor onze wandelvakantie in Oostenrijk in augustus. En dat schema dus, voor de spierballen
.
En qua gewicht/conditie denk ik dat het gewoon mijn redding is dat ik een beroep heb waar ik nauwelijks zit en de hele dag in beweging ben. Door die terugkomende heupblessure ren ik al sinds maart niet meer, maar mijn gewicht blijft stabiel rond de 70 kilo. Dus dat is fijn. Alleen is niks doen niks voor mij, dus maar wat meer wandelen en fietsen om conditie te houden.
Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)quote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, op een lichte angst voor ijzel en een knie die zeer doet bij vrieskou na gaat het prima met hem. Lief dat je het vraagt!
Het is even afwachten hoe zijn knie zich houdt, inderdaad, maar hij heeft nu bij lange stukken wandelen eigenlijk nooit last, gelukkig! Alleen bij heel lang stilzitten gaat de knie juist zeer doen (bijvoorbeeld in de auto of in de bioscoop). Maar als het in de bergen opspeelt gaan we gewoon wat minder wandelen en wat meer rondrijden of mountainbikes huren.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is mooi! Ik dacht eraan omdat je het over een wandelvakantie hebt, en zo lang geleden is dat allemaal toch nog niet? Fijn dat het weinig permanente schade heeft aangericht. (En een gezonde vrees voor ijzel kan vast geen kwaad.)
Moet je na de vakantie opnieuw zo hard werken?
Je bent altijd welkom!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar goed, ik val er weer eens erg *plons* middenin. Chicolate - je gerecht ziet er heerlijk uit! Mar - jouw taart ook, en wat fijn dat het zo gezellig was! Mo vind ik erg stoer met de move naar Engeland, en geheid dat je daar je draai prima gaat vinden
. En Coco op de rommelmarkt - zie ik hier een gemiste roeping als marktvrouw
? Anyway, ik lurk zo her en der mee en heb nu weer genoeg tijd om ook mee te posten. Fijn vind ik dat
hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo'n vakantie-poster ben
.
Nou, stabiel rond de 70 kilo dus. En lijstjes die soms heel netjes zijn en soms wat minder. Ik probeer in ieder geval voor elke mindere dag een balansdag met weinig suikers en veel groente in te plannen. Lijstje vandaag:quote:Op zondag 17 juli 2011 20:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom!
Hoe is het met je slankiegehalte dan, om maar even netjes ontopic te gaan?
ik had nog wortelsalade in mn tas, bedenk ik me nuquote:Op zondag 17 juli 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gooi er nog een schaaltjes studentenhaver tegenaan. En jammer kwak. Volgende keer misschien 2 appels nemen? Of een zakje paprikareepjes mee voor onderweg?.
ik lust alleen appels en mandarijntjesquote:Op zondag 17 juli 2011 20:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Kwak - ik krijg na het eten van een appel altijd enorme honger! En ook snaaibuien. Bij ander fruit heb ik het minder, bananen bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |