lol. geniale viral.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:33 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Als jij het echt niet wilt inzien moet je bijvoorbeeld even op deze site van de CDC van de Amerikaanse overheid - een soort Amerikaanse GGD - kijken die een artikel over een eventuele zombie aanval heeft. http://emergency.cdc.gov/socialmedia/zombies_blog.asp
Makkelijk omdat zo af te doen als een viral. Ik vraag me af of het op zo'n gezondheidsite wel de juiste plek is voor grappen en zeker niet bij de Amerikanen.quote:
Dat is geen afbeelding van een zombie. Dat is een reconstructie als je leest wat eronder staat:quote:Op maandag 18 juli 2011 01:00 schreef .Bankbiljet het volgende:
[ afbeelding ]
en zeer geloofwaardige afbeeldingen van de 'zombies' ook, ik word bijna bang
Die gerapporteerde zombieaanvallen, de literatuur die erover bestaat en de aandacht die het krijgt van overheden doen me anders denken. Dat ik dat nu nog moet bevestigen. Je moet altijd rekening houden met een eventuele zombieaanval. Dat het de afgelopen tijd niet is gebeurd, betekent niet dat het nooit meer zal gebeuren.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:09 schreef .Bankbiljet het volgende:
maar ff serieus, je gelooft toch niet echt,ECHT in zombies
een 'zombie aanval' is nog nooit gebeurd en zal nooit gebeuren,je hoopt het misschien, omdat dan je vele fictieve verhalen uit je boeken waarheid zullen worden, en je gelooft er misschien in omdat je graag het gevoel wilt hebben dat je van iets, iets afweet, en dat het nuttig is, maar dat is het niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:24 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Die gerapporteerde zombieaanvallen, de literatuur die erover bestaat en de aandacht die het krijgt van overheden doen me anders denken. Dat ik dat nu nog moet bevestigen. Je moet altijd rekening houden met een eventuele zombieaanval. Dat het de afgelopen tijd niet is gebeurd, betekent niet dat het nooit meer zal gebeuren.
Jij moet ook altijd alles verpesten.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:59 schreef .Bankbiljet het volgende:
[..]
een 'zombie aanval' is nog nooit gebeurd en zal nooit gebeuren,je hoopt het misschien, omdat dan je vele fictieve verhalen uit je boeken waarheid zullen worden, en je gelooft er misschien in omdat je graag het gevoel wilt hebben dat je van iets, iets afweet, en dat het nuttig is, maar dat is het niet.
zombies bestaan niet en zullen nooit bestaan!
ik denk dat op dit moment , ik het meeste ben wat bij een zombie in de buurt komt,ik ga maar eens slapen
Gast ga jij ook eens terug naar onzin en KLB!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 03:59 schreef .Bankbiljet het volgende:
[..]
een 'zombie aanval' is nog nooit gebeurd en zal nooit gebeuren,je hoopt het misschien, omdat dan je vele fictieve verhalen uit je boeken waarheid zullen worden, en je gelooft er misschien in omdat je graag het gevoel wilt hebben dat je van iets, iets afweet, en dat het nuttig is, maar dat is het niet.
zombies bestaan niet en zullen nooit bestaan!
ik denk dat op dit moment , ik het meeste ben wat bij een zombie in de buurt komt,ik ga maar eens slapen
dan jijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef .Bankbiljet het volgende:
in onzin hebben ze meer iq dan jouw tenminste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |