quote:Op zondag 17 juli 2011 11:40 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar onzin en/of de KLB
I am Legend.....dat zijn vampieren.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:44 schreef IceDustbin2 het volgende:
I am Legend (film) heeft iets wat lijkt op zombies..
Zombieland (film) idem dito, maar die zijn dan wat minder realistisch
Bederfelijk spel dus dat alleen maar verwarring strooit.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar ik dacht dat er ook een spel is waarin ze zelfs met shotguns lopen te zwaaien.
Timesplitters?
speelt zich iig in een soort lab af dacht ik
Erg goede seriequote:
Staat bijvoorbeeld in de literatuur:quote:Op zondag 17 juli 2011 18:10 schreef Romanus het volgende:
Hoezo zouden zombies niet kunnen rennen?
Ze kunnen toch ook vaak een kogelregen overleven?
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:54 schreef .Bankbiljet het volgende:
zombiehoofd, stop eens met zeggen dat zombies niet realistisch zijn in sommige spellen/fims :
ECHTE zombies bestaan niet dus hoe kun jij nou weten hoe ze zich zouden gedragen indien dit wel het geval zou zijn...![]()
dat jij het waanbeeld heb dat zombies wel echt zijn en dat sommige spellen dus realistisch een zombie weergeven, dan moet je dringend naar een dokter
Lief van je begeleiders dat je tot zo laat mag blijven internetten.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:13 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Ga eerst nou maar eens het boek bekijken. Er zijn gerapporteerde zombie aanvallen. Volgens mij was de laatste in Mexico, maar dat was wel een hele tijd geleden.
Jammer dat je autistisch handicap je bepaalde dingen niet laat inzien.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Lief van je begeleiders dat je tot zo laat mag blijven internetten.
Als jij het echt niet wilt inzien moet je bijvoorbeeld even op deze site van de CDC van de Amerikaanse overheid - een soort Amerikaanse GGD - kijken die een artikel over een eventuele zombie aanval heeft. http://emergency.cdc.gov/socialmedia/zombies_blog.aspquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |