Ik heb met haar gepraat. Vantevoren dacht ik dat het heel erg zou opluchten. Het heeft ook wel opgelucht, maar minder erg dan ik had verwacht.
Ik heb niet gezegd dat ik verliefd op haar ben, dat liet ik achterwege. Dat is ook niet terzake, het ging voornamelijk over die rebound.
Het eerste wat ze zei was:"Ik weet denk ik al waar het over gaat. Ik denk dat mijn ex er iets mee te maken heeft".
Ze zei dat het haar opviel dat mijn humeur veranderde als ze over haar ex begon. Ik wilde vertellen wat mij dwars zat, maar ik kwam totaal niet lekker uit mijn woorden. Uiteindelijk had ik het toch gezegd tegen haar en ze zei dat mij niet als back-up gebruikt. Ze zei dat ze me leuk vond, maar of ik haar de tijd wilde geven.
Ik zei dat ik geen valse hoop wilde hebben en geen zin heb om gebruikt te worden als back-up. Ik zei dat ik daar best wel over twijfelde. Er waren genoeg signalen die aangaven dat ze me wel leuk kon vinden, maar er waren ook signalen waardoor ik ging twijfelen. Ik heb die signalen ook opgesomt.
Ze zei dat het altijd heel chaotisch is in haar hoofd en ze soms dingen zomaar kan vergeten. En dan vergat ze bijvoorbeeld te zeggen dat ze wat later kwam. Hetzelfde geld met die sms'jes, dan is ze iets aan het doen en wil ze er dalijk op antwoorden en dan vergeet ze het. Ze pakte haar telefoon en zei dat ik een willekeurig iemand mocht kiezen om op te bellen en te vragen of dit klopt. Dat heb ik niet gedaan, want ik wilde met haar praten, niet met hun.
Ik zei:"Snap je waarom ik erover twijfel?" Ze raakte een beetje geirriteerd en zei:"Waarom geloof je me niet?" Ik zei dat ik haar wel geloofde (eerlijk gezegd twijfelde ik erover), maar dat ik er op het moment gewoon echt vol van zat. Ze zei dat ze zelf ook ooit als back-up is gebruikt en weet hoe dat is. "Jou zal ik echt niet als back-up gebruiken. Ik ben altijd eerlijk tegen je geweest. Hoe ik over je dacht, ik heb over mijn ex vertelt, ik heb je dingen vertelt die de meeste mensen niet eens weten. Geloof me toch alsjeblieft" Ze zei ook dat ze daar zelf ook bang voor was, dat ze mij onbewust als back-up zou gebruiken, maar ze is er achtergekomen dat dat niet zo is zei ze.
De rest zal ik jullie onthouden, want het komt ongeveer op hetzelfde neer. Uiteindelijk heeft ze gezegd dat ze tijd nodig heeft. Ik zei dat ik haar best tijd wilde geven. Ze zei dat ze het graag wilde verwerken en zei dat ze het fijn zou vinden als ik de komende tijd wat minder contact met haar zou zoeken. Zodat ze het hopelijk sneller kan verwerken zei ze. Ik hoefde niet bang te zijn, ze zei dat ze vanzelf wel weer zou sms'en of bellen.
En dat was het...
Ik geef mijn mening nu even niet. Wat vinden jullie ervan?
[ Bericht 2% gewijzigd door Creayi op 18-07-2011 20:47:55 (Nog wat toevoegen) ]