Dat vind ik serieus heel knap.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurkunde begrijpen van 4 jaar in 8 weken![]()
Twee personen Kaasrol..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
KIJK DIT NOUhttp://kamernet.nl/kamer/673893
Op kamers met Ezellquote:
Lijkt me aan een kant wel gezellig, aan de andere kant moet je daar wel rekening mee houden. Als je op jezelf woont kan je wanneer je wil vrienden uitnodigen enzo, en met een beetje pech zit je bij zo'n NSB'erquote:
Als jij ook >500stufi krijgt dan moet het lukkenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat moet wel in Utrecht.
[..]
Alsnog aan de dure kant.
nee.quote:
Ik denk niet dat ik 500+ krijg. Maar wat bedoelen ze met '3 kamerappartement'? Drie slaapkamers?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als jij ook >500stufi krijgt dan moet het lukken
Ik denk woonkamer + 2 slaapkamersquote:Op zondag 17 juli 2011 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik 500+ krijg. Maar wat bedoelen ze met '3 kamerappartement'? Drie slaapkamers?
Welterusten Oscarquote:
Ja echt he, of voor 1 maand ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef emzor1994 het volgende:
Dat kut tijdelijke verhuur... Zie ik een mooie kamer, goeie prijs, lekker groot, helemaal verkocht, staat er: voor de zomermaanden te huur
Gewoon studenten die in tijd bij hun paps en mams verblijven en zo toch wat geld willen binnen halen.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:27 schreef emzor1994 het volgende:
Dat kut tijdelijke verhuur... Zie ik een mooie kamer, goeie prijs, lekker groot, helemaal verkocht, staat er: voor de zomermaanden te huur
Als het voor drie personen was hé, dan zou het eigenlijk best perfect zijn. Vooral vanwege de prijs.quote:
Ja.. maar wie huurt nou een studentenkamer voor 1/2 maandenquote:Op zondag 17 juli 2011 00:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Gewoon studenten die in tijd bij hun paps en mams verblijven en zo toch wat geld willen binnen halen.
Hoezo dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:29 schreef emzor1994 het volgende:
Maar Sam ben jij echt serieus aan het zoeken naar een kamer of meer van: als ik iets tegenkom is wel okey.
Ja precies, met 3x stufi red je dat makkelijk. Ik ken nog 2 mensen met wie we een paar maanden terug voor de grap zaten te plannen om samen op kamers te gaan, gaan alledrie in Utrecht...quote:Op zondag 17 juli 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als het voor drie personen was hé, dan zou het eigenlijk best perfect zijn. Vooral vanwege de prijs.
Sommigen verhuren ze aan mensen uit het buitenland die hier een maandje van Nederland willen genieten.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja.. maar wie huurt nou een studentenkamer voor 1/2 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |