quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lengte X breedte
En dan stappen tellen, dan kan je het wel ongeveer inschatten.
Ik weet wel je dat moet uitrekenen hoor. Ik ben gewoon slecht in het inschatten van hoeveel een x aantal meter is. Ik pak maar even een meetlint..quote:Op zondag 17 juli 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Neem de wortel van dat getal, zoveel stappen lang en breed.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel je dat moet uitrekenen hoor. Ik ben gewoon slecht in het inschatten van hoeveel een x aantal meter is. Ik pak maar even een meetlint..
Een grote stap gewoon.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel je dat moet uitrekenen hoor. Ik ben gewoon slecht in het inschatten van hoeveel een x aantal meter is. Ik pak maar even een meetlint..
Weet je ook hoe je de energie van een foton uit kunt rekenen he!!! NOU!quote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
O, dat verhaal.quote:
Wat is een foton?quote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je de energie van een foton uit kunt rekenen he!!! NOU!
Breng dat nou niet weer terugquote:Op zondag 17 juli 2011 00:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe je de energie van een foton uit kunt rekenen he!!! NOU!
IK LEES HET NIETquote:Op zondag 17 juli 2011 00:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jawel: E = h*f --> Energie in Joule = constante van Planck * Frequentie in Herz.
Zelfs ik snapte vmbo natuurkunde niet en haalde een onvoldoende op 't CE.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurkunde begrijpen van 4 jaar in 8 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |