abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juli 2011 @ 23:41:46 #1
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_99563290
Ola!

Ben op zoek naar een uni die Master of Science in de analytische chemie aanbiedt in deeltijd.

Heb pas mijn BAsc gehaald in Breda, maar wil me toch wat verder ontwikkelen. Daarbij ben ik pas van werkgever veranderd en zit nu in een groep vol PhD's en masters waar ik eigenlijk ook wel geprikkeld wordt tot dit niveau te klimmen.

Uiteraard kwam ik er al achter dat Utrecht en A'dam dit aanbieden, maar vanuit zeeland (waar ik woon en werk) is dit kilometertechnisch gezien nogal een opgaaf. Ik heb mijn oog al laten vallen op Gent, maar die doen vrij lastig en geven volgens mij geen deeltijd in avond of zaterdag..

Iemand tips of ervaring met deze studievorm?
Forget the past and you're condemned to relive it
pi_99581596
Veel bčtamasters worden niet in deeltijd aangeboden, als je dit wil doe je gewoon langer over de voltijd variant.
  zondag 17 juli 2011 @ 17:13:32 #3
329562 Kluiven-79
1,2-DiMethylChickenwire
pi_99583232
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 16:22 schreef Arnette het volgende:
Veel bčtamasters worden niet in deeltijd aangeboden, als je dit wil doe je gewoon langer over de voltijd variant.
Thanks.. Was daar inderdaad ook wel achter, maar vind het ook niet echt een probleem er "wat" langer over te doen. Zie me alleen niet tig jaar enkele avonden per week per auto naar Amsterdam of Utrecht slepen. Wordt al bijzonder ongemotiveerd als ik er aan denk!

Enige idee of voor deze masters nog veel "praktijk" wordt gegeven? Of is dat min of meer al in de bachelor afgewerkt? Voor wat theorie hoef ik misschien niet zo vaak fysiek aanwezig te zijn. Mss is teleconferencing een optie?
Forget the past and you're condemned to relive it
pi_99588675
Ik heb geen idee wat voor vakken je in je master volgt. Maar ik weet wel dat op een aantal universiteiten ook wordt gewerkt met video opnames van de colleges. (Oa in Nijmegen en die hebben vast wel een bčtamaster in jouw richting. Nijmegen is wel nog verder voor je trouwens...) Die komen dan op blackboard te staan, zodat je ze thuis in je eigen tijd kunt kijken.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
pi_99588722
Oh en om een beeld van de vakken te krijgen zou ik even de online studiegids opzoeken. Staat altijd wel ergens op de site van de uni.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
pi_99619015
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 17:13 schreef Kluiven-79 het volgende:

[..]

Thanks.. Was daar inderdaad ook wel achter, maar vind het ook niet echt een probleem er "wat" langer over te doen. Zie me alleen niet tig jaar enkele avonden per week per auto naar Amsterdam of Utrecht slepen. Wordt al bijzonder ongemotiveerd als ik er aan denk!

Enige idee of voor deze masters nog veel "praktijk" wordt gegeven? Of is dat min of meer al in de bachelor afgewerkt? Voor wat theorie hoef ik misschien niet zo vaak fysiek aanwezig te zijn. Mss is teleconferencing een optie?
Avonden kan je wel vergeten, aangezien het gewoon dagonderwijs vaak is... Er zal ook veel praktijk zijn, vooral een afstudeerscriptie. Ik zou eens mailen naar een studieadviseur van een eventueel interessante opleiding!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')