en zo zijn er denk ik nog wel een hele hoop meer op te noemen waar je stiekum ook lekker op staat te springen
Sowieso vind ik zijn muziek voor zogenaamde Breezahdance-begrippen niet eens zo heel erg slecht, ook niet echt goed maar ik word er wel vrolijk van.
quote:idd, en what the f*ck dat zijn muziek al jaren oud is, hadden JULLIE, ja ik heb het tegen jullie lieve kijkbuiskindertjes maar eens eerder naar zijn muziek moeten gaan luisteren, net als ik toen ik 3 jaar geleden dat album als import heb laten komen uit Italie.
Op donderdag 27 juni 2002 11:46 schreef postinggirl het volgende:
Bla bla bla-Gigi D'AgostinoSowieso vind ik zijn muziek voor zogenaamde Breezahdance-begrippen niet eens zo heel erg slecht, ook niet echt goed maar ik word er wel vrolijk van.
quote:*buigt voor Cybart*
Op donderdag 27 juni 2002 11:49 schreef Cybart het volgende:[..]
idd, en what the f*ck dat zijn muziek al jaren oud is, hadden JULLIE, ja ik heb het tegen jullie lieve kijkbuiskindertjes maar eens eerder naar zijn muziek moeten gaan luisteren, net als ik toen ik 3 jaar geleden dat album als import heb laten komen uit Italie.
quote:Het is van die Gigi-nummers van '98/'99 die nu hier uitgebracht worden wel het enige dat ik toen ook al echt kende (ooit bij 'Maak het of kraak het' geweest en even later stond het op een verzamelcd van mij), maar goed. 'Oud' maakt een plaat niet persé slechter, inderdaad.
idd, en what the f*ck dat zijn muziek al jaren oud is, hadden JULLIE, ja ik heb het tegen jullie lieve kijkbuiskindertjes maar eens eerder naar zijn muziek moeten gaan luisteren, net als ik toen ik 3 jaar geleden dat album als import heb laten komen uit Italie.
En verder heb je natuurlijk gelijk.
quote:Vet stoer! Wees er maar trots op dat je deze commercie-ridder met kindernetmuziek eerder had dan de rest van Nederland.
Oud maakt inderdaad niet slecht...integendeel
quote:nouhou die krijg ik niet gevonden...
Op donderdag 27 juni 2002 11:57 schreef rbman het volgende:
Sensation The Anthem 2002
volgende week zaterdag feestje in de ArenA
quote:simulated is niet BrEezAh!
Op donderdag 27 juni 2002 11:57 schreef rbman het volgende:
Sensation The Anthem 2002
Marco V - Simulated
Die sensation theme is wel ok. Wie zit er trouwens achter Sensation? het klinkt erg veel als Johan Gielen, maar er worden ook veel marco V samples in dat nummer gebruikt.
En als BrEeZaH Dance nummer vind ik NRG van G-Spot wel leuk
quote:gielen & armin v. buuren saampjes heb ik gehoord
Op donderdag 27 juni 2002 12:02 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Die sensation theme is wel ok. Wie zit er trouwens achter Sensation? het klinkt erg veel als Johan Gielen, maar er worden ook veel marco V samples in dat nummer gebruikt.
quote:Inderdaad, deze springt er ook erg uit in zijn soort. En dan heb ik op mijn laatstgebrande cd als afsluitend nummer ook iets staan van 'dance floor killer-floorfilla', dat is er ook eentje. Per ongeluk op gestuit toen ik iets anders zocht, op de gok even de satelliet (toen kon het nog) ingedrukt. Soort van recente Klubbheads in een sterk verbeterde uitvoering.
Op donderdag 27 juni 2002 12:02 schreef Trance4Ever het volgende:
En als BrEeZaH Dance nummer vind ik NRG van G-Spot wel leuk
quote:u zocht svenrg - going crazy ?
Op donderdag 27 juni 2002 12:07 schreef postinggirl het volgende:[..]
Per ongeluk op gestuit toen ik iets anders zocht, op de gok even de satelliet (toen kon het nog) ingedrukt.
quote:(offtopic:) Misschien, voor mijn recenseertopic, maar eigenlijk weet ik het niet meer. Ik zoch iets en toen kwam die van Floorfilla erbij bij mijn resultaten.
Op donderdag 27 juni 2002 12:11 schreef Cybart het volgende:[..]
u zocht svenrg - going crazy ?
quote:nee hoor, zijn precies dezelde versies hoor....
Op donderdag 27 juni 2002 12:11 schreef ThaNetRunner het volgende:
Nou dat nummer van GiGi is echt oud hoor, net zoals the riddle ed.. pfff paar xtra instrumenten erin en hij heeft het weer released...
quote:Ik kan naar aanleiding van mijn oude cd uit '99 met blablabla erop beamen dat de 2002-versie inderdaad identiek is.
Op donderdag 27 juni 2002 12:16 schreef Cybart het volgende:[..]
nee hoor, zijn precies dezelde versies hoor....
allemaal uit 98/99
(maar mijn betoog van een paar posts terug zegt genoeg)
quote:jakkes bubbeling, dikke meisjes die enge bewegingen maken
Op donderdag 27 juni 2002 12:45 schreef edsuit het volgende:
Breezahdance???
is dat NOG cooler dan bubbling?
quote:Ik weet dat Armin er een remix van doet
Op donderdag 27 juni 2002 12:05 schreef Cybart het volgende:[..]
gielen & armin v. buuren saampjes heb ik gehoord
Ik zal het hem vanavond vragen in de Chat
quote:hah, die is idd blij
Op donderdag 27 juni 2002 11:49 schreef Sinaasappel het volgende:
je vergeet ducktoy
het ligt er gewoon zo dik op, die breezahstyle, en hij is stiekum gewoon lekker
quote:Hehe, dat vind ik dus ook. Into The Groove gaat gewoon een knaller worden. Zou je dit trouwens ook in dit topic willen zeggen:
Op donderdag 27 juni 2002 13:01 schreef Cybart het volgende:
ik moet ook concluderen dat de nieuwe mad'house (nee niet holiday, maar de volgende single) Into The Groove een hele dikke hit gaat worden.het ligt er gewoon zo dik op, die breezahstyle, en hij is stiekum gewoon lekker
http://forum.clubcharts.nl/topic/6049
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |