Haha nee hoor, verre van! Gewoon heel erg blij met mezelf, mijn kind, mijn nieuwe baan, hoe mijn leven nu gaat, etcetera. Dat is natuurlijk wel eens anders geweest dus ik geniet enorm.quote:
dus je hebt de baan? feli chicaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee hoor, verre van! Gewoon heel erg blij met mezelf, mijn kind, mijn nieuwe baan, hoe mijn leven nu gaat, etcetera. Dat is natuurlijk wel eens anders geweest dus ik geniet enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf vandaag eens gewoon thuis, het regent mij te hard om de stad nog in te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga je nog buiten de deur bier drinken Q, of gewoon thuis, in je bed, as usual?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dus je hebt de baan? feli chica
en genieten is ook goedJa, heb m binnengehaald! Mag 12 september binnen, helemaal geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben je ziek?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag eens gewoon thuis, het regent mij te hard om de stad nog in te gaan.
Regen. Daarvan word ik ziek. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan natregenen.quote:
en tot die tijd? nog vakantie oid?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, heb m binnengehaald! Mag 12 september binnen, helemaal geweldig.
Maar Q bier, ik zeg je bierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen. Daarvan word ik ziek. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan natregenen.
Valt wel mee ben vandaag ook gewoon gaan hardlopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen. Daarvan word ik ziek. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan natregenen.
Peuter en ik hebben vanmiddag laat iets van 7 km gelopen in de hozende regen. Gekkenwerk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag eens gewoon thuis, het regent mij te hard om de stad nog in te gaan.
MI van LE in een wet t-shirtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter en ik hebben vanmiddag laat iets van 7 km gelopen in de hozende regen. Gekkenwerk.
Maar wel gezellig en lachen, ook al ben je zeiknat tot aan je onderbroek.
Nog vier weken werken nu, en daarna vakantie inderdaad. Dat wordt een klusvakantie, dus we gaan niet weg.quote:
Zonde.quote:
klusvakantie, ghe. jij liever dan ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog vier weken werken nu, en daarna vakantie inderdaad. Dat wordt een klusvakantie, dus we gaan niet weg.
Jij nog wilde plannen trouwens, mbt buitenland?
Ja, duurt lang! Ik wil ook dat mijn leven verandert!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef dawg het volgende:
q, vind jij ook dat lion lang op zich laat wachten?
Geen idee. Is dat dan de mannenversie van Sun?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Dames.
Summer van Jill Sanders, is dat wat?
Edit: Mannenuitvoering, uiteraard
Uitgaan is overrated.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik thuis ook wel. En veel goedkoper.
had verwacht dat ie er gister al wel zou zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, duurt lang! Ik wil ook dat mijn leven verandert!
Ik kan me ook leukere dingen bedenken, maar er moeten hier in huis echt wat dingen gedaan worden waar ik al 2,5 jaar tegenop zie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef dawg het volgende:
[..]
klusvakantie, ghe. jij liever dan ik
ik wil wel een paar dagen weg maar ik weet niet waarheen, en zal sowieso alleen zijn dus er moet genoeg vertier zijn voor zo min mogelijk geld
Nog beter MI jij alleen in een winterjasquote:
Is dit een verkapte oproep tot hulp?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me ook leukere dingen bedenken, maar er moeten hier in huis echt wat dingen gedaan worden waar ik al 2,5 jaar tegenop zie.
Wanneer wil je weg?
Wacht, het heet dus Sunquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat dan de mannenversie van Sun?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog beter MI jij alleen in een winterjas
Nee hoor, dit gaat om verven en Peuter zn kamer herinrichten met nieuwe meubels, dat kan ik prima zelf.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dit een verkapte oproep tot hulp?
Ze lijkt op Gerriequote:
Lees: beetje verven, veel geld uitgeven.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
Nee hoor, dit gaat om verven en Peuter zn kamer herinrichten met nieuwe meubels, dat kan ik prima zelf.
Ja maak dat de kat wijs.quote:
mijn 2 linkerhanden kun je vast niet gebruikenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan me ook leukere dingen bedenken, maar er moeten hier in huis echt wat dingen gedaan worden waar ik al 2,5 jaar tegenop zie.
Wanneer wil je weg?
Jammerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, dit gaat om verven en Peuter zn kamer herinrichten met nieuwe meubels, dat kan ik prima zelf.
Vraag dat maar aan Heloefquote:
Geraldine Kemperquote:
Precies. Want zijn bed wordt te klein. En als er een nieuw bed komt, dan ook maar een nieuwe kast, want dat is leuk. Ja, en dan meteen die muur maar doen. Maar dan past het rolgordijn er niet meer bij, dus dat moet ook nieuw. Vrouwenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lees: beetje verven, veel geld uitgeven.
Jij bent net mijn moeder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Want zijn bed wordt te klein. En als er een nieuw bed komt, dan ook maar een nieuwe kast, want dat is leuk. Ja, en dan meteen die muur maar doen. Maar dan past het rolgordijn er niet meer bij, dus dat moet ook nieuw. Vrouwen
Ik hou ervan.
Nou had ik toch gelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk meisje. Maar daar lijk ik niet op, naar mijn idee.
Het valt nog mee. Je had er ook meteen een nieuwe woning bij kunnen uitzoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
Precies. Want zijn bed wordt te klein. En als er een nieuw bed komt, dan ook maar een nieuwe kast, want dat is leuk. Ja, en dan meteen die muur maar doen. Maar dan past het rolgordijn er niet meer bij, dus dat moet ook nieuw. Vrouwen
Ik hou ervan.
Dan weet ik dat je daar iig niet op lijktquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk meisje. Maar daar lijk ik niet op, naar mijn idee.
Jij kent mijn moeder niet.quote:
En toch heb ik liever L-E dan jou moederquote:
Alleen qua inrichten dan.quote:
Juhwathebbikdaarnouaanquote:
Het luchtje ruikt prima, maar die maskeren niet de feromonen die je afscheidt als gevolg van je angst voor vrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het luchtje ruikt prima, maar die maskeren niet de feromonen die je afscheidt als gevolg van je angst voor vrouwen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen qua inrichten dan.
We zijn net verhuisd en dan wil ze een ding kopen en koopt ze er meteen een stuk of 10 andere dingen bij ''want we zijn nu toch bezig."
haha, scherp airquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het luchtje ruikt prima, maar die maskeren niet de feromonen die je afscheidt als gevolg van je angst voor vrouwen.
Mooi zoquote:
Ja, angst, dat zal het zijnquote:, maar die maskeren niet de feromonen die je afscheidt als gevolg van je angst voor vrouwen.
En het ergste is ik ben het slachtoffer er van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Inrichten is gewoon leuk, maakt me blij. Maar dan wel zo budget mogelijk, anders gaat de lol er snel vanaf.
Kan je moeder niet zelf iets ophangen? Voed dat mens eens op!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
En het ergste is ik ben het slachtoffer er van.![]()
Ik kan het weer in elkaar schroeven en ophangen. Waarom moest ik nou enigst kind zijn?
Had je minder vervelend moeten zijn, dan hadden je ouders wellicht nog een tweede exemplaar overwogenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
En het ergste is ik ben het slachtoffer er van.![]()
Ik kan het weer in elkaar schroeven en ophangen. Waarom moest ik nou enigst kind zijn?
Hadden mijn ouders dat maar bedachtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Had je minder vervelend moeten zijn, dan hadden je ouders wellicht nog een tweede exemplaar overwogen
Dan was jij er niet geweest bedoel je?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hadden mijn ouders dat maar bedacht
Ah tsssssssquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Had je minder vervelend moeten zijn, dan hadden je ouders wellicht nog een tweede exemplaar overwogen
Doet ze ook wel, soms.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan je moeder niet zelf iets ophangen? Voed dat mens eens op!
Dat of ik had geen broertje en zusjes gehadquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan was jij er niet geweest bedoel je?
De was zeker?quote:
Scherp. Heel scherp.quote:
Was het een negatieve of positieve reactie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Hihi er reageerde iemand op mijn profiel op een datingsite hihi
Positiefquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was het een negatieve of positieve reactie?
Hoi jouw profiel spreekt mij aan. Neuken?quote:
quote:
quote:Hello Dear gentleman. How are you?
I appreciate your patience in waiting for a answer.
Relationship , sex and communication and further long-term relationship, it‘s interesting to you? If yes, then this letter is for you!
May I introduce myself. (My name is|Iam Marija, I‘m 25 years old.
I am a young, cheerful lady, without complexes and without any bad habits, love life and appreciate every moment of life! I'm looking for a real man who can love me in every sense of the word. I‘m looking for man for friendship and sex. If you have not complexes, if you prepared to make a bright unforgettable tale of a gray boring life, if you 're ready to go in the world of pleasure and affection! Do not miss this opportunity. break everything, write me.
I like making love. We could communicate and share photos, and even sexy pics. That's one of my photo. In the future, of course you'll get more of my picture and you will learn me closer.
Please write me as soon as possible only on my own address – marijanord@rocketmail.com
Kisses
Your passionate Marija.
Die krijg ik ook altijdquote:
Nouja je kunt vragen sturen waar je dan dus antwoord op geven moet. Dat gedaan en zelf ook vragen gesteld. En antwoord teruggehad ook alquote:
En je zit hier.quote:
Welke site?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja je kunt vragen sturen waar je dan dus antwoord op geven moet. Dat gedaan en zelf ook vragen gesteld. En antwoord teruggehad ook al
Ze antwoorden nooitquote:
O, Paiq.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja je kunt vragen sturen waar je dan dus antwoord op geven moet. Dat gedaan en zelf ook vragen gesteld. En antwoord teruggehad ook al
Erger, Edarling. Maar heej, ik ben toch even fijn door de vleeskeuring gekomen, en als zij is wie er op die foto staat dan is ze nog best lekker ookquote:
Zit je zus daar ook?quote:
zit die harige man ook op paiq?quote:
We moeten toch wat als jij je tijdelijk afmeldt vanwege een taartvreetkick.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
Waarom zitten jullie allemaal op datingsites? Daarom zitten we toch hier?
Hoe vaak ben ik hier al afgewezen? Door jou oaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
last van concurrentie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
Als ik wist wat m'n ww was schreef ik me uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent al 12 maanden niet meer ingelogged daar.
Er moet af en toe ook geneukt worden hequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
Wil je ook een stukje?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We moeten toch wat als jij je tijdelijk afmeldt vanwege een taartvreetkick.
Ohja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er moet af en toe ook geneukt worden he
Gaat het daar beter?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe vaak ben ik hier al afgewezen? Door jou oa
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:21 schreef L-E het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Er moet af en toe ook geneukt worden he
Mits chocoladetaart en mits in jouw gezelschap.quote:
Vanwaar die knipoog?quote:
Ja daar wordt ik nog meer afgewezenquote:
vriendelijk gebaarquote:
Ah oke.quote:
Wil je een vulling van creme ganache of abrikozenjam? Zal ik twee borsten bovenop boetseren? De TettenTaart.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mits chocoladetaart en mits in jouw gezelschap.
Ik zit al jaren op FOK en het heeft me nog geen geneuk opgeleverd. Speltip 23480578347: spreid je kansenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik neukte was dankzij FOK, dus eigenlijk zegt dat me niets.
wat dacht jij dan?quote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zit al jaren op FOK en het heeft me nog geen geneuk opgeleverd. Speltip 23480578347: spreid je kansen
datquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zit al jaren op FOK en het heeft me nog geen geneuk opgeleverd. Speltip 23480578347: spreid je kansen
Hey youquote:
Aan wie ligt dat dan? Jou? Of Fok?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het leven kut, de rest gaat...quote:
Doe maar abrikozenjam. Enquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:27 schreef L-E het volgende:
Wil je een vulling van creme ganache of abrikozenjam? Zal ik twee borsten bovenop boetseren? De TettenTaart.
Aan FOK, duhquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan wie ligt dat dan? Jou? Of Fok?
Hoi!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik neukte was dankzij FOK
Is de pup nu bij jullie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het leven kut, de rest gaat...Gelukkig is er pleegpup
*kan weer adem halen*quote:
Pup is nu bij mij, kleine man bij zijn vaderquote:
Jammer voor jouquote:
Sta je al weer zo lang droog?quote:
Qtie, weer wat bijgetrokken?quote:
dan liep je achterquote:
Oh, het is een uitwisselingsprogramma?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pup is nu bij mij, kleine man bij zijn vaderIk heb 'm gepupnapped
Ja, had er net wel even flink de pest in, na wat biertjes gaat het wel weer. Maar heb er nog wel de pest in. Stiekem.quote:
vanmiddag nog natgeregendquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer voor jou
[..]
Sta je al weer zo lang droog?
goede ruilquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pup is nu bij mij, kleine man bij zijn vaderIk heb 'm gepupnapped
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, had er net wel even flink de pest in, na wat biertjes gaat het wel weer. Maar heb er nog wel de pest in. Stiekem.
wees blij dat je überhaupt wat voelde...een hele prestatie voor een limburger.quote:
Ja zoiets.quote:
Niet doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij dat je überhaupt wat voelde...een hele prestatie voor een limburger.
Neequote:
Welcome to my lifequote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, had er net wel even flink de pest in, na wat biertjes gaat het wel weer. Maar heb er nog wel de pest in. Stiekem.
neem een puppyquote:
Mjah, bij kleine man hoef ik tenminste niet de hele tijd poep op te ruimen.quote:
kattenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb twee katten die me heel veel liefde geven.
problemen verzuipen toch ?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat je levenshouding, 'de pest in hebben'?
Nee, Q zeurtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat je levenshouding, 'de pest in hebben'?
Oh hij is zo cutequote:
Verdomme, nee. Ik sla terug. En ik bel mijn broer want die zit bij de pliessie!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan gaan ze weer klagen.
Mag ik jou slaan?
Kon je maar van die vrouwen zeggen dat je er overheen was gegaan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Air, je kan veel beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon je maar van die vrouwen zeggen dat je er overheen was gegaan.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]ahhhhhhhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Jij bent soms best wel triest eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon je maar van die vrouwen zeggen dat je er overheen was gegaan.
[..]Wasdaveurmerk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik vind ze allemaal leuk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo'n hondenmens. Ik vind katten leuker. Ik zou wel weer een kat willen eigenlijk.
Iets met american stafford en nog watquote:
[..]Pup kan al lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ik vin katten alleen leuk als ze tussen de tetten zittenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
Ik ben niet zo'n hondenmens. Ik vind katten leuker. Ik zou wel weer een kat willen eigenlijk.
Ik geen van beide. Dieren ik heb er niets mee. Geef mij maar mensen vooral vrouwenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:42 schreef L-E het volgende:
quote:
Bel Huppel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef clevy het volgende:
[..]
ik vin katten alleen leuk als ze tussen de tetten zitten
Hoe gaat het tussen Pup en Kuus?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Pup kan al wel een high five geven!
Oeh, pittige beestjes maar wel met een gouden hartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iets met american stafford en nog wat
Probeer eens een beest. Daar mag je waarschijnlijk wél aankomenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geen van beide. Dieren ik heb er niets mee. Geef mij maar mensen vooral vrouwen
geef t nummer maarquote:
Misschien voel ik mij er na een paar biertjes minder slecht om...quote:
Dat is strafbaarquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh, pittige beestjes maar wel met een gouden hart
[..]
Probeer eens een beest. Daar mag je waarschijnlijk wél aankomen
Ik heb ze nog niet bij elkaar gezet. Wel met het hek ertussen, toen schrok pup van 'm.quote:
Wat een taal. Als mijn zoon zo tegen me praat, leer ik hem dat hij iets netjes moet vragen als hij iets wil.quote:
Jij wil zeggen dat je wel aan een vrouw mag komen? Nou dan, probeer eens een beest. Gewoon aaien enzo, niks strafbaars aanquote:
Dit was toch heel netjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een taal. Als mijn zoon zo tegen me praat, leer ik hem dat hij iets netjes moet vragen als hij iets wil.
het was meer een verzuchting dan een commando hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat een taal. Als mijn zoon zo tegen me praat, leer ik hem dat hij iets netjes moet vragen als hij iets wil.
In dat geval, ik heb haar nummer niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef clevy het volgende:
[..]
het was meer een verzuchting dan een commando hoor
Ik aai liever vrouwen dan dierenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je wel aan een vrouw mag komen? Nou dan, probeer eens een beest. Gewoon aaien enzo, niks strafbaars aan
dank u vriendelijk voor deze nutteloze bijdragequote:
"Wat is de vraag?"quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:46 schreef L-E het volgende:
Weer wat geleerdquote:
Het is hard werken soms.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Wat is de vraag?"
Opvoeden, heerlijk!
Jammer dat het zo slecht betaaldquote:
Ik kan er niet over meepraten.quote:
Als je op mij stemt dan zal ik dat gaan regelenquote:
Doe eens niet zo gek. Elke kinderloze hier in Singles weet precies hoe je een kind dient op te voeden, heb jij die workshop niet eens gevolgd?quote:
Van mij mag je het weglaten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je op mij stemt dan zal ik dat gaan regelen
Nee, net zoals met alle andere onderwerpen weet ik ook hier zonder kennis en ervaring alles veel beter dan ervaringsdeskundigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
Doe eens niet zo gek. Elke kinderloze hier in Singles weet precies hoe je een kind dient op te voeden, heb jij die workshop niet eens gevolgd?
Inderdaad door zelf geen kinderen te krijgen. De beste stuurlui staan aan wal immersquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek. Elke kinderloze hier in Singles weet precies hoe je een kind dient op te voeden, heb jij die workshop niet eens gevolgd?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom moet ik betalen voor jou kinderen?
Zij zijn onze toekomst zij gaan ons straks verzorgenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik betaal voor jouw werkeloosheid?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dat is de foksubsidie. En nodig ook, iemand moet straks premie betalen voor onze AOW en pensioen youknowquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zijn ouders hadden te weinig geld om hem naar een goeie school te sturenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
En ik heb niet eens iets gezegd over die spelfout.
Nou doe je het toch!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:58 schreef L-E het volgende:
En ik heb niet eens iets gezegd over die spelfout.
als er een fok subsidie is moet er ook een commissie zijn over wie er wel en niet mag fokkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat is de foksubsidie. En nodig ook, iemand moet straks premie betalen voor onze AOW en pensioen youknow
Uhm nee daar betaal ik zelf voor inhouding van mijn eigen loon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik betaal voor jouw werkeloosheid?
Dat siert je!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Spezza19 het volgende:
Uhm nee daar betaal ik zelf voor inhouding van mijn eigen loon.
Ik vind het wel jammer dat je wel reageert op die opmerking van mij, maar het niet lijkt te lezen dat ik die opmerking weer intrek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm nee daar betaal ik zelf voor inhouding van mijn eigen loon.
Hij heeft het vast over WW premie.quote:
1 mijn opmerking was niet al te serieus bedoeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je wel reageert op die opmerking van mij, maar het niet lijkt te lezen dat ik die opmerking weer intrek.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij heeft het vast over WW premie.
De premie waar hij waarschijnlijk met moeite 1 tot 2 maand salarissen bij elkaar heeft gesprokkeld in zijn werkzame leven. Dus het punt is ook maar gedeeltelijk valide.
Voor dat deel siert het hem.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef Godtje het volgende:
Hij heeft het vast over WW premie.
De premie waar hij waarschijnlijk met moeite 1 tot 2 maand salarissen bij elkaar heeft gesprokkeld in zijn werkzame leven. Dus het punt is ook maar gedeeltelijk valide.
En dat mensen met een uitkering hun stenmrecht wordt ontnomen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef Godtje het volgende:
Ik vind trouwens ook dat mensen die meer verdienen en dus meer belasting betalen ook meer te zeggen zouden moeten hebben in dit land. Dat je stem voor twee telt.
Nou, vooruit dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
1 mijn opmerking was niet al te serieus bedoeld
2 zit mobiel dus geen auto refresh enzo
Dan zou jou stem maar voor 0,5 tellenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef Godtje het volgende:
Ik vind trouwens ook dat mensen die meer verdienen en dus meer belasting betalen ook meer te zeggen zouden moeten hebben in dit land. Dat je stem voor twee telt.
Mja moet het wel de waarheid zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja de waarheid is vaak vervelend. Ik kan er ook niks aan doen.
Wat leuk dat je mijn inkomen kent.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou jou stem maar voor 0,5 tellen
Je had beter kunnen bijbetalen aan z'n opleiding.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat ik betaal voor jouw werkeloosheid?
Dit is natuurlijk best een onnozele opmerking, beste Tijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou jou stem maar voor 0,5 tellen
Dat zeker. Te zware belangenverstrengeling.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:04 schreef L-E het volgende:
[..]
En dat mensen met een uitkering hun stenmrecht wordt ontnomen.
Viel me laatst ook al op. Iets minder Zen-like.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef AirwiN het volgende:
Ik meen waar te nemen dat je Thaise relaxtheid is verdwenen Godt.
Denk je dat de studiefinanciering aan bomen groeit dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Je had beter kunnen bijbetalen aan z'n opleiding.
Neequote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef AirwiN het volgende:
Ik meen waar te nemen dat je Thaise relaxtheid is verdwenen Godt.
maar dan wel koppelen aan iq.. ik zit niet te wachten op de politieke visie van de toppers of soap acteursquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:03 schreef Godtje het volgende:
Dat zeg ik juistquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je dat de studiefinanciering aan bomen groeit dan?
Soap acteurs verdienen niet zoveel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:07 schreef clevy het volgende:
[..]
maar dan wel koppelen aan iq.. ik zit niet te wachten op de politieke visie van de toppers of soap acteurs
Waarom?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk best een onnozele opmerking, beste Tijn.
Dan heb ik niks gezegd. Bedankt voor de munitie.quote:
Probeer ik een keertje met je mee te denken...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Bedankt voor de munitie.
Zie een paar posts terug.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Probeer ik een keertje met je mee te denken...
Populistisch geneuzel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen die de telegraaf leest mag niet meer stemmen
Snap je nu waarom ik soms moeite heb om zen te zijn?quote:
Een kutkrant inderdaad. Maar ik lees hem wel eens op een maandag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:10 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen die de telegraaf leest mag niet meer stemmen
Ik wil de linkse versie van Geert Wilders wordenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Populistisch geneuzel.
edit: oeh, mooi rond postgetal
De kleuters van tegenwoordig zijn dan ook wel erg wijs hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snap je nu waarom ik soms moeite heb om zen te zijn?
Het is toch treurig. Een kleuterklas doet het vaak nog beter.
Geert Wilders is links, op een enkel standpunt na.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil de linkse versie van Geert Wilders worden
Van die bijdehante kutblagenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kleuters van tegenwoordig zijn dan ook wel erg wijs hoor
* MissMSX wacht op inkoppertjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die bijdehante kutblagenEn iedereen maar zeggen hoe schattig ze zijn. Wacht maar tot ze 16 zijn, dan wil je ze alle hoeken van de kamer laten zien.
En nu weet je gelijk waarom je die stufi ook wel kan afschaffen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geert Wilders is links, op een enkel standpunt na.
Ik zie zo op tegen de basisschool..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die bijdehante kutblagenEn iedereen maar zeggen hoe schattig ze zijn. Wacht maar tot ze 16 zijn, dan wil je ze alle hoeken van de kamer laten zien.
Alsnog rechts dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geert Wilders is knettergekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
TIJN, TIJN, TIJN, TIJN, TIJN!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geert Wilders is knettergek
Als mensen op mijn stemmen zal de wereld een betere plaats worden dat beloof ik
Ik vind mijn nichtje van 3,5 al irritant.quote:
Zullen wij samen de politiek ingaan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef Godtje het volgende:
En nu weet je gelijk waarom je die stufi ook wel kan afschaffen.
Iets leren doen ze toch niet
Op je wat stemmen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en aangezien kleine kinderen niet liegen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind mijn nichtje van 3,5 al irritant.
Die doet tegenwoordig de deur open met de opmerking: Daar is die grappenmaker!
Tijn! Ik heb echt een ontzettende hekel aan Wilders. Ik hang nog liever met mijn ballen in het prikkeldraad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
3,5 en nu al sarcastischquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn partij: SMPquote:
Die van mij is doof en komt niet verder dan mijn naam.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze klinkt als mijn zoon.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
De politiek in met touwen en zweepjes.quote:
Jaja....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze klinkt als mijn zoon.
Af en toe wil ook ik een mep verkopen aan een kind. Meestal niet mijn eigen kind trouwens.
Het woordje sarcastisch moet je duidelijk nog even opzoeken in het woordenboek.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
3,5 en nu al sarcastischgeweldig
[..]
Mijn partij: SMP
Als je mijn partijprogramma hebt gezien zal je zien dat ik gelijk hebt en mijn manier de enige manier om deze samenleving verder te helpen zich te ontwikkelen. Naar een samenleving waar wij trots op kunnen zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijn! Ik heb echt een ontzettende hekel aan Wilders. Ik hang nog liever met mijn ballen in het prikkeldraad.
Maar op jou stemmen? Ik stem nog liever op Saddam toen hij nog in leven was.
Tijn, shut up.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je mijn partijprogramma hebt gezien zal je zien dat ik gelijk hebt en mijn manier de enige manier om deze samenleving verder te helpen zich te ontwikkelen. Naar een samenleving waar wij trots op kunnen zijn
En nu ik ook serieus mijn gedrag aanpassen en niet steeds grappen maken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze klinkt als mijn zoon.
Af en toe wil ook ik een mep verkopen aan een kind. Meestal niet mijn eigen kind trouwens.
Waarom?quote:
Ik heb ooit het partijprogramma gelezen van de PVV.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je mijn partijprogramma hebt gezien zal je zien dat ik gelijk hebt en mijn manier de enige manier om deze samenleving verder te helpen zich te ontwikkelen. Naar een samenleving waar wij trots op kunnen zijn
True that.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Elke ouder die zegt de neiging nooit te hebben gehad, liegt.
Welnee. draag 'm met trots.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu ik ook serieus mijn gedrag aanpassen en niet steeds grappen maken.![]()
Ik wil van mijn titel af.
Nee dat was Janmaat, Geertje haat alleen Moslimsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ooit het partijprogramma gelezen van de PVV.
Ik kreeg het gevoel dat ik al iets verkeerd deed omdat ik zwart ben.
Etnische registratie, voor ALLE allochtonen. Val ik dus ook onder.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee dat was Janmaat, Geertje haat alleen Moslims
Ik keek in je fobo voor bewijs van je zwartheid. Niet te vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Etnische registratie, voor ALLE allochtonen. Val ik dus ook onder.
Nou ja ze kunnen me weinig maken heb alleen een Nederlands paspoort en geboren in Nederland.
De vrouw van Wilders ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Etnische registratie, voor ALLE allochtonen. Val ik dus ook onder.
Nou ja ze kunnen me weinig maken heb alleen een Nederlands paspoort en geboren in Nederland.
Kijk maar eens tussen zijn benenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik keek in je fobo voor bewijs van je zwartheid. Niet te vinden.
Moet je het licht aan doenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik speel ook goed vals he, met mijn blauwe ogen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent zwart van binnen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik speel ook goed vals he, met mijn blauwe ogen.
Bewijs vind ik in de spiegel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |