Haha nee hoor, verre van! Gewoon heel erg blij met mezelf, mijn kind, mijn nieuwe baan, hoe mijn leven nu gaat, etcetera. Dat is natuurlijk wel eens anders geweest dus ik geniet enorm.quote:
dus je hebt de baan? feli chicaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha nee hoor, verre van! Gewoon heel erg blij met mezelf, mijn kind, mijn nieuwe baan, hoe mijn leven nu gaat, etcetera. Dat is natuurlijk wel eens anders geweest dus ik geniet enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf vandaag eens gewoon thuis, het regent mij te hard om de stad nog in te gaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga je nog buiten de deur bier drinken Q, of gewoon thuis, in je bed, as usual?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dus je hebt de baan? feli chica
en genieten is ook goedJa, heb m binnengehaald! Mag 12 september binnen, helemaal geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben je ziek?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag eens gewoon thuis, het regent mij te hard om de stad nog in te gaan.
Regen. Daarvan word ik ziek. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan natregenen.quote:
en tot die tijd? nog vakantie oid?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, heb m binnengehaald! Mag 12 september binnen, helemaal geweldig.
Maar Q bier, ik zeg je bierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen. Daarvan word ik ziek. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan natregenen.
Valt wel mee ben vandaag ook gewoon gaan hardlopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Regen. Daarvan word ik ziek. Er zijn weinig dingen waar ik zo'n hekel aan heb als aan natregenen.
Peuter en ik hebben vanmiddag laat iets van 7 km gelopen in de hozende regen. Gekkenwerk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik blijf vandaag eens gewoon thuis, het regent mij te hard om de stad nog in te gaan.
MI van LE in een wet t-shirtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter en ik hebben vanmiddag laat iets van 7 km gelopen in de hozende regen. Gekkenwerk.
Maar wel gezellig en lachen, ook al ben je zeiknat tot aan je onderbroek.
Nog vier weken werken nu, en daarna vakantie inderdaad. Dat wordt een klusvakantie, dus we gaan niet weg.quote:
Zonde.quote:
klusvakantie, ghe. jij liever dan ikquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog vier weken werken nu, en daarna vakantie inderdaad. Dat wordt een klusvakantie, dus we gaan niet weg.
Jij nog wilde plannen trouwens, mbt buitenland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |