SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschuwing - heftige beelden in de spoiler!!!111einz
Kijk nou hoe ik ben toegetakeld. Is dit een muggenbeet? Het lijkt er niet echt op moet ik zeggen, want meestal zijn die gewoon kleiner. 20 minuten geleden had ik dit nog niet, ik voelde m'n arm een beetje jeuken, dus ik krab, en ineens een bult ter grootte van een volledige pinda op m'n arm.
Als ik mn armspieren aanspan, doet het nog pijn ook, alsof het gewoon kan knappen.
Misschien zit er wel een larve onder. Maar ik zie nog niks bewegen.
Ron Paul 2012
Ik word redelijk veel gebeten en dit is de eerste keer dat die bult zo enorm groot is. Dus ik twijfelde even of het wel een mug was. Het is wel wat jeukerig en gloeiend.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:15 schreef rhubarbje het volgende:
ik kan het slecht zien maar een vriendin van mij krijgt iets wat er wel op lijkt als ze gestoken word door een mug
omdat ze dan een allergische reactie heeft
misschien heb je dat ook?
ja maar zij heeft het ook de ene keer wel en de andere nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik word redelijk veel gebeten en dit is de eerste keer dat die bult zo enorm groot is. Dus ik twijfelde even of het wel een mug was. Het is wel wat jeukerig en gloeiend.
Zeg dat nou niet, nu gebruikt ie azijn,quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gewoon azijn werkt ook prima tegen de jeuk
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef lezzer het volgende:
Mug. Ik heb dat ook zo. De ene keer wel, en de andere keer niet.
Over een uurtje zie je er niets meer van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef Supersoep het volgende:
Je zou het maar op je gezicht hebben, dan word je toch gewoon kluizenaar. Ik zou echt niet naar buiten willen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:32 schreef lezzer het volgende:
Mug. Ik heb dat ook zo. De ene keer wel, en de andere keer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |