abonnement Unibet Coolblue
pi_99574204
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:19 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja idd 8)7 8)7 8)7
Tijd vliegt he :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99574370
Oef Steer - van harte man met je nieuwe decennium !
Komen je ouders vanwege je jaardag ?
Zij zijn er toch binnenkort?
Veel plezier met Memo.
die dude, die een geheime romance vermoedt ?! in iedr geval hebben jullie plezier
met elkaar.

En ergens zag ik heerlijk eten van P., vooral de auberginerolletjes interesseren mij.
pi_99574478
Leuk Elf & Pee :9

En AnX, hoe gaat het en ja ik wil ook de auberginerolrecept *O*


Hier staat er alweer een maisbroodje te rijzen en mijn badje lonkt *) (lang geleden dat ik in bad lag :o ik vind het ook meer iets voor erge pijn of kou :D )
pi_99574497
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:32 schreef AnneX het volgende:
En ergens zag ik heerlijk eten van P., vooral de auberginerolletjes interesseren mij.
Supersimpel te maken :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99574511
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:35 schreef Bluezz het volgende:
en ja ik wil ook de auberginerolrecept *O*
Zie post hierboven :Y)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99574634
Zimpell jonguh :7 ^O^
pi_99574854
Bluessie :W gaat in bad w/

Simpel as it is, P. Klinkt ook lekker. Het zou ook kunnen met courgetterolletjes.
Maw. hoe maak je dingen lekker ?

En net dit 1/1 weekend is de brug dicht om in 8 minuten naar moeders te rijden.
Die ligt opgebaard op haar kamer tot maandagavond.
Ik ga zo even kijken of jopie er nog ligt. ;)
Met een lach en een traan slaan wij er met ons drieën doorheen. _O_

En naar de ah was het een half uur heen én terug anders: wij moesten het doen met wat er einde zaterdag nog bij de buurtsuper lag aan verse groenten. 8)7
pi_99575255
sterkte straks Anne! Ik heb net nwe open schoentjes met een klein hakje gekocht *O* en ben nu ff neergestreken bij de hema voor een kop thee. Zwaar hoor, shoppen :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_99575408
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 12:51 schreef AnneX het volgende:


En net dit 1/1 weekend is de brug dicht om in 8 minuten naar moeders te rijden.
Die ligt opgebaard op haar kamer tot maandagavond.
Ik ga zo even kijken of jopie er nog ligt. ;)
Met een lach en een traan slaan wij er met ons drieën doorheen. _O_

En naar de ah was het een half uur heen én terug anders: wij moesten het doen met wat er einde zaterdag nog bij de buurtsuper lag aan verse groenten. 8)7
Oh ja kom je tot de ontdekking dat je ook nog moet éten in deze rare roes tijd :{w
Ligt Jopie er netjes bij? Waar ligt ze?
pi_99575804
Omg :o Ik zit Highlander te kijken. De serie. Da's pas outdated _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99576417
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
Omg :o Ik zit Highlander te kijken. De serie. Da's pas outdated _O-
http://www.google.nl/imgr(...)s:0&biw=1024&bih=608

:9~ *O* O+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_99576493
nou ja, heel verhaal ( over eten he !) en weg.

Nichtje belde net of zij namens haar vader mocht spreken. Natuurlijk ! Jopie hoort het toch niet.
Andere nichtje/petekind van de volgende generatie ( en de kouwe kant) komt ook. Alhoewel zij moeders allang niet meer heeft ontmoet.
Op d'een of andere manier is dat voor mij belangrijk zat ik te snikken aan de foon gisteravond. :?

Jopie ligt er koud bij met een stralende foto van 5 jaar geleden en een bos bloemen ernaast.
Schouwarts en verzorgenden herkenden haar niet ! in eerste instantie.
pi_99576590
ik sta al heel romantisch 10 min onder een afdakje en het ziet er naar uit dat ik nog wel ff kan blijven staan :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2011 @ 13:47:01 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99576632
Bij het CAIO in Aken wint Totilas drie gouden medailles. Iedere keer denk ik dan die medailles horen voor NL te zijn ipv voor Duitsland. :'). Ankie zou een Nederlandse opvolger krijgen volgend jaar op de OS. Edward Gal pakt goud, maar nee dat paard wordt na het WK verkocht aan Duitsers :'). Kan Gal niets aan doen, die leende het paard van Moorland Stables.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2011 @ 13:53:09 #165
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99576858
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:42 schreef AnneX het volgende:
nou ja, heel verhaal ( over eten he !) en weg.

Nichtje belde net of zij namens haar vader mocht spreken. Natuurlijk ! Jopie hoort het toch niet.
Andere nichtje/petekind van de volgende generatie ( en de kouwe kant) komt ook. Alhoewel zij moeders allang niet meer heeft ontmoet.
Op d'een of andere manier is dat voor mij belangrijk zat ik te snikken aan de foon gisteravond. :?

Jopie ligt er koud bij met een stralende foto van 5 jaar geleden en een bos bloemen ernaast.
Schouwarts en verzorgenden herkenden haar niet ! in eerste instantie.
:*

quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik sta al heel romantisch 10 min onder een afdakje en het ziet er naar uit dat ik nog wel ff kan blijven staan :{
DUik de bijenkorf in :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_99577140
cadeaus bedenken is stom :(
  zondag 17 juli 2011 @ 14:06:51 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99577315
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:42 schreef AnneX het volgende:
nou ja, heel verhaal ( over eten he !) en weg.

Nichtje belde net of zij namens haar vader mocht spreken. Natuurlijk ! Jopie hoort het toch niet.
Andere nichtje/petekind van de volgende generatie ( en de kouwe kant) komt ook. Alhoewel zij moeders allang niet meer heeft ontmoet.
Op d'een of andere manier is dat voor mij belangrijk zat ik te snikken aan de foon gisteravond. :?

Jopie ligt er koud bij met een stralende foto van 5 jaar geleden en een bos bloemen ernaast.
Schouwarts en verzorgenden herkenden haar niet ! in eerste instantie.
Al die mixed emotions. Zo herkenbaar. :*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99577369
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_99577462
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2011 14:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die ja :D
Heel smakelijk! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 17 juli 2011 @ 14:11:19 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99577467
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2011 13:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik sta al heel romantisch 10 min onder een afdakje en het ziet er naar uit dat ik nog wel ff kan blijven staan :{
Ik blijf maar vandaag heel romantisch lekker hier gewoon binnen in huis schuilen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_99577501
Hier is het gewoon mooi weer. ;)
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 17 juli 2011 @ 14:15:23 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_99577605
Enorme wolkbreuk hier nu. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 juli 2011 @ 14:22:26 #173
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_99577823
Pff bezig geweest om Bellefleur een beetje te ontklitten. Gelukkig werkte ze wel redelijk mee.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 juli 2011 @ 14:23:36 #174
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_99577865
Gefeliciteerd Steer, welkom in het laatste decennium op weg naar de midlife crisis w/
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_99578059
Steertje!! Feli!! *O*

Wij hebben een erg gezellig avondje met dinnetje en vriendje gehad, laatste keer voorlopig in Nederland -O- maar er zijn al plannen om in mei naar ze toe te vliegen *O* :Y Ze gaan komend weekend een huis uitzoeken en de exemplaren die ze al doorgestuurd kregen via mail zagen er op de foto's erg (Engels) gaaf uit! :D En groot vooral ook :D

Oh en heerlijk gegeten weer, dinnetje kan echt zó onwijs lekker koken O+ Ze had een trio vooraf gemaakt: broccoli-spinaziesoep, wrapje met gegrilde paprika en mozzarella/parmaham bolletjes. Daarna een heel lekker zomers stoofje van varkensvlees met pruimen en toe hadden we citroencreme en limoncelloaardbeitjes :9 :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')