mark was echt een verademing, met vriend roel en de autovereniging....
was echt leuke radio, en hij had echt zo'n foute leuke stem.
weet allen dat hij voor dit programma cameraman was bij sbs. heeft een datingprogramma gedaan met wendy van dijk. dan namen ze iemand in een busje en dat ging mark met camera de straat op om mensen te spotten om uit te kiezen
quote:En iedereen maar denken dat ie homo was vanwege z'n Paul de Leeuw stem. Verder wou ie geheel anoniem blijven en mochten we alleen weten dat ie 1 meter 2 lang was.
Wij zitten hier met 150 man en willen allemaal "Zoemetje van Koning bij" horen...
(de fanatieke aanhang gegrijpt alles wat hier staat)
quote:was ie van 3fm dan? ken hem alleen van 538
Op donderdag 27 juni 2002 11:39 schreef postinggirl het volgende:
Van mij mag 'ie terugkomen, en dan wel op 3fm. Daar was hij leuker dan bij 538. In de middag graag, en dan Kobus of Henk naar de nacht.
quote:Voor 538 zat ie daar...
Op donderdag 27 juni 2002 11:41 schreef Cybart het volgende:[..]
was ie van 3fm dan? ken hem alleen van 538
quote:en toen was ie verdwenen, van de 1 op andere dag
Op donderdag 27 juni 2002 11:41 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Voor 538 zat ie daar...
quote:Dat zou echt een goeie zijn! Maar dan moeten we em wel eerst zien te vinden
Op donderdag 27 juni 2002 11:39 schreef postinggirl het volgende:
Van mij mag 'ie terugkomen, en dan wel op 3fm. Daar was hij leuker dan bij 538. In de middag graag, en dan Kobus of Henk naar de nacht.
quote:Overlijden van vriend
Op donderdag 27 juni 2002 11:42 schreef Cybart het volgende:[..]
en toen was ie verdwenen, van de 1 op andere dag
quote:Ja, de 1e uitzending na de dood van die vriend kan ik me nog heel goed herinneren, was echt heel emotioneel. Ik heb hem toen nog een mailtje gestuurd met daarin iets als 'kom op, niet bij de pakken neer gaan zitten' en kreeg als antwoord: "Dank je wel, ik ga door, Roel en ik gaan namelijk altijd door."
Op donderdag 27 juni 2002 11:44 schreef on_air het volgende:
Overlijden van vriendheeft em zo 'neergeslagen' dat hij niet meer in staat was om te werken. HIj ging toen op 'vakantie' en die duurde steeds maar langer. Hij is toen uiteindelijk helemaal niet meer terug gekomen.
Heb een paar maanden nog eens naar dat emailadres een mailtje gestuurd waar hij heen was, maar dat adres bestond niet meer.
Ik mis hem ook wel op de radio, er is al zo weinig leuks.
Enige tijd geleden was hij geloof ik te gast in RTL Formule 1 op RTL 5.
Ruud de wild vroeg toen naar de eigenaar van een lelijke eend met vossestaarten aan de spiegel en zo...
De gozer die antwoorde had de stem van Mark en volgens mij zag hij er ook zo uit...
(Als je het balkje over de ogen bijbedenkt die op de 538 website stond).
Aangezien het feit dat mark altijd maar over zijn eend praatte denk ik dat het hem was!!!
Dat is het laatste wat ik van hem gemerkt had...
quote:ja dat was ie inderdaad, klopt heb ik (gelukkig) ook gezien, maar dat is al een tijd geleden hoor
Op donderdag 27 juni 2002 12:47 schreef R2k2 het volgende:
NEWSFLASHEnige tijd geleden was hij geloof ik te gast in RTL Formule 1 op RTL 5.
Ruud de wild vroeg toen naar de eigenaar van een lelijke eend met vossestaarten aan de spiegel en zo...
De gozer die antwoorde had de stem van Mark en volgens mij zag hij er ook zo uit...
(Als je het balkje over de ogen bijbedenkt die op de 538 website stond).Aangezien het feit dat mark altijd maar over zijn eend praatte denk ik dat het hem was!!!
Dat is het laatste wat ik van hem gemerkt had...
(t is trouwens ruud ter weijden, niet de wild)
Maar ik hoop op een terugkeer...bij het nieuwe Radio Veronica of zo. Waar ze hem 's nachts helemaal vrijlaten, dan komt ie het beste tot zijn recht.
quote:My idea! Op z'n minst om hem te laten weten dat er nog mensen zijn die naar hem op zoek zijn en zijn stemgeluid in de nacht missen. Of iig op de radio missen. Overdag zou mij namelijk nu ook beter uitkomen
Op donderdag 27 juni 2002 15:20 schreef Cybart het volgende:
we kunnen wel een zoekactie gaan houden om erachter te komen wat ie nu doet?
Waar beginnen we met zoeken? 3FM?
quote:jep ff mailtje naar 3fm denk ik dan he
Op donderdag 27 juni 2002 15:57 schreef on_air het volgende:[..]
My idea! Op z'n minst om hem te laten weten dat er nog mensen zijn die naar hem op zoek zijn en zijn stemgeluid in de nacht missen. Of iig op de radio missen. Overdag zou mij namelijk nu ook beter uitkomen
Waar beginnen we met zoeken? 3FM?
nou gordon & mark metaan na elkaar in het weekend programeren en dan kan het wat mij betreft niet meer stuk
quote:En wanneer gaat dit gebeuren?
Op donderdag 27 juni 2002 19:48 schreef Cybart het volgende:
ik was even aan het googlen op mark,
toen ik bij de kicksite van patrick kicken uitkwam....
daar las ik dat het gerucht gaande is dat Mark teruggaat naar 538nou gordon & mark metaan na elkaar in het weekend programeren en dan kan het wat mij betreft niet meer stuk
Snel hoop ik
ik zal 538/3fm eens mailen
quote:Kijk es aan!
Op vrijdag 28 juni 2002 10:16 schreef Cybart het volgende:
stond verder niks bij, ging over opvulling van zendtijd in de nacht wie dat zou gaan moeten doen, toen werd mark genoemd, een reply of 2 later werd verteld dat hij waarschijnlijk terug ging naar 538.ik zal 538/3fm eens mailen
quote:En? Komt 'ie terug
Op vrijdag 28 juni 2002 10:16 schreef Cybart het volgende:
stond verder niks bij, ging over opvulling van zendtijd in de nacht wie dat zou gaan moeten doen, toen werd mark genoemd, een reply of 2 later werd verteld dat hij waarschijnlijk terug ging naar 538.ik zal 538/3fm eens mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |