Ik heb de goedkoopste van de blokker en die doet t na 2 maandjes nog steedsquote:Op maandag 1 augustus 2011 08:10 schreef YUR het volgende:
Zo, de eerste kilometertjes zijn vandaag gemaakt, 16 stuks richting werk. 40 minuutjes over gedaan, mede dankzij een snorfietser op een lang recht stuk
Helaas is mn weegschaal stuk
Jij bent grappigquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:31 schreef the85mc het volgende:
Dat is wel apart eigenlijk dat je gewicht zo varieert. Heb je al eens bloed laten prikken bij de huisarts? Misschien dat je schildklier te langzaam werkt. Dan is het bijna niet te doen om af te vallen.
Om calorieen bij te houden (en andere voedingstoffen te checken) kan ik je dieetinzicht.nl aanraden. Ik zat net die site nog eens te bekijken en ik zie dat het een betaalsite is geworden![]()
Was een erg handige site, je voerde je eten in en dan kon je zien hoeveel kcal, KH, vet, eiwit, vitamines etc je binnen kreeg en of dat goed was. Misschien dat dat in de probeerversie nog steeds beschikbaar is. Anders kan ik je mijn gebruikersnaam en wachtwoord pmen, dan kun je dat eens invullen.
In ieder geval naar de huisarts. Lijkt me wel belangrijk die enkels eens na te laten kijken. En misschien aftapen bij zware inspanning?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
grr, te slecht weer geweest afgelopen 3 weken, dus maar 60 kilometer gemaakt, ik voel me echt slecht. Nog steeds een enkelblessure aan de rechter enkel en gisteren is ook m'n linker enkel stuk gegaan, helemaal dik en blauw. Morgen naar de fysio en wellicht even door naar het ziekenhuis?
Volgens mij wel, ik MTB ook (wel met noppenbanden) en mijn gemiddelde ligt ook op ongeveer 26. Stukjes van 15 km doe ik gemiddeld 29-30.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:53 schreef YUR het volgende:
Zo, mn rit terug naar huis ff opgenomen met Endomondo. Blijkt dat ik op mn 8 jaar oude MTB met straatbandjes, in mn spijkerbroekie en met mn rugtas op mn rug gemiddeld 26 km/u fiets. Best ok, dacht ik zo, toch?
Dit zijn stukjes van 16 en een beetje kilometer...maar ik hou me wel inquote:Op maandag 1 augustus 2011 18:58 schreef the85mc het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik MTB ook (wel met noppenbanden) en mijn gemiddelde ligt ook op ongeveer 26. Stukjes van 15 km doe ik gemiddeld 29-30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |