is zeker niet druk daar ?quote:
Who cares, hij is blauw dus geil.quote:
Okee ik ga wat touw halen en een boom zoeken nu.quote:
haha oh maar hij praatte vandaag tegen mijquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:09 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee, dat je een <3 voor een user hebt die al maanden gebanned is, terwijl je account sinds vandaag bestaat.
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar.....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef JApieman het volgende:
Wat had ie nou gedaan, yvonne wou hem aanklagen ofzo?
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:10 schreef aight1 het volgende:
Jonas Brothers en Justin Bieber allebei JB allebei extreem talentvol.
Oke!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef einschtein het volgende:
Vannacht maar niet slapen.![]()
Maar aight, morgen wel een verjaardag. En als ik te moe ben mag ik van mijn vriendin niet komen. Boo-fucking-hoo.
Ik heb ze al eens gepost trouwens, mag waarschijnlijk niet hier posten of ernaar linken, zoek maar in mijn posthistory.quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef Brownies het volgende:
[..]
haha oh maar hij praatte vandaag tegen mijin een topic en toen zei ik dat ik de ideale schoondochter was & toen zei hij 'ik wil je vriendje zijn en je hand vasthouden'. en toen had hij 'Brownie<3' als ondertitel dus ik dit!
![]()
maar hij was gebanned ja?
Snel alle 5000 posts doorzoeken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens gepost trouwens, mag waarschijnlijk niet hier posten of ernaar linken, zoek maar in mijn posthistory.
Maar niet druk genoegquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Valt wel... vrijdag is het vrijd druk
Alle 5k posts?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb ze al eens gepost trouwens, mag waarschijnlijk niet hier posten of ernaar linken, zoek maar in mijn posthistory.
Doelde meer op het feit dat ik je de hele dag door heel FOK! zie rondslenterenquote:
maarnubenikechtwegdoeiquote:
Ja ik heb 1x eerder een account aangemaakt maar toen wist ik niet waar ik wat zou moeten posten dus die heb ik verder niet gebruikt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet
Maar dan nog snap je alles wel snel en alles.
abonnement chloroform, abonnement. Niet meer zoveel bier drinken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:13 schreef Chloroform het volgende:
Wat kan je nou met zo'n pimpabbonement?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |