POEPSEX ANAAL VARKENS TUSSEN HET HOOI LEKKER OOR IN OOR UIT HATSEKIDEEE. WAT FIJN WAT FIJN.quote:
Als je terugkomt van vakantie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gezellig, zeg maar wanneer.Ik ben bang, zo lang, hitte, alles.
![]()
quote:
Ik krijg een pityfuck.quote:
Qanqur opquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
POEPSEX ANAAL VARKENS TUSSEN HET HOOI LEKKER OOR IN OOR UIT HATSEKIDEEE. WAT FIJN WAT FIJN.MOEEEHHHHH
Ik heb dat met poepen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef thavinca het volgende:
Zijn er meer mensen die het zelfde probleem hebben ;nooit kan ik een serieus gesprek met iemand voeren overdag , alleen 's avonds/nachts & 's ochtends ben ik serieus
Mijn opa heeft het al gehad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dat zeg je ook niet als je lieve oma het krijgt.
Nee, morgen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Horen we niet met z'n allen op een vrijdag nacht in de stad te zitten achter een geil goedkoop sletje aan te zitten of bij haar thuis een 'after party'?
Forever_alone.jpg
i'll waitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:36 schreef Brownies het volgende:
[..]
ik kan maar 1 iemand tegelijk helpen
Jij bent alleen voor de sex.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
GODVER ALWEER?!je bent mijn vriend ja? JA?!
nee fosselen is helemaal inquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:38 schreef Internet-Held het volgende:
Horen we niet met z'n allen op een vrijdag nacht in de stad te zitten achter een geil goedkoop sletje aan te zitten of bij haar thuis een 'after party'?
Forever_alone.jpg
Inderdaad, jeetje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Als je terugkomt van vakantie?
Ja, hitte zal wel daardaar moet je dan maar ff aan wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |