quote:
Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef DoorgesnovenScheet het volgende verzonnen verhaal:(...)
1: Mijn vriendin blijkt te kreunen als een bouwvakker! Het deed mij herinneren aan het geschreeuw van Vegeta die zijn arm brak door Android 18. (Begrijp nu ook waarom de buren vaak aan mij vragen of ik wat stiller kan wezen s'nachts).
2: Nadat mijn vriendin uitgesputterd was gebruikte ze i.p.v een handdoek de oorkussens van mijn headset om haarzelf wat op te drogen.
U snapt dat ik er toen geen zin meer in had met haar! Sinds ik ook geen zin meer had om uit bed te stappen heb ik mij ook nog eens niet even kunnen klaartrekken, omdat ik geen muziek meer in de buurt had.
Klacht: Oorkussens van mijn Sennheiser HD 238 doordrenkt met kut-sap (pis?).
Klacht 2: Erachter komen dat mijn vriendin kreunt als een bosaap op steroïde met een banaan in zijn kont (ongeschild).
Het lijkt me dat in ieder geval klacht 2 te verhelpen is met het volgende nummer draaien:
En de eerste met dit soort spul:
![1254915791.jpeg]()
Of je haalt je vriending de volgende keer niet op bij een gesticht voor mentaal gehandicapte tokkies (pleonasme?), maar dat is wellicht te logisch.