abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99550004
Herkenbare klacht.
pi_99550125
Goed seksverhaal, ik heb nu een stijve.
pi_99550195
Mensen die niet zonder muziek kunnen. :')
De Republiek
pi_99550276
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 18:26 schreef stroopdoosch het volgende:
Mensen die niet zonder muziek kunnen. :')
Ja mensen die altijd met een hoofdtelefoon of van die oortjes in rondlopen
"Altijd een lekker muziekie bij me jwt" :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2011 18:29:10 ]
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:30:23 #55
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_99550320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef r3gi3boy het volgende:
Dit is echt het meest belachelijke verhaal wat ik heb gelezen en het is nog niet eens grappig ook...

Wel sneu dat een persoon hier waarschijnlijk meer dan 15 minuten mee bezig is geweest, met het verzinnen en het typen, daarna kijken wat de reacties waren en ook nog trachten een leuke tegenreactie te geven over een waterbestendige headset enzo...sneu, zeer sneu dit.
Deze reactie :') _!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_99550423
Hahahaa die r3iboy
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:54:18 #57
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_99551110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 23:56 schreef DoorgesnovenScheet het volgende verzonnen verhaal:

(...)

1: Mijn vriendin blijkt te kreunen als een bouwvakker! Het deed mij herinneren aan het geschreeuw van Vegeta die zijn arm brak door Android 18. (Begrijp nu ook waarom de buren vaak aan mij vragen of ik wat stiller kan wezen s'nachts).
2: Nadat mijn vriendin uitgesputterd was gebruikte ze i.p.v een handdoek de oorkussens van mijn headset om haarzelf wat op te drogen.

U snapt dat ik er toen geen zin meer in had met haar! Sinds ik ook geen zin meer had om uit bed te stappen heb ik mij ook nog eens niet even kunnen klaartrekken, omdat ik geen muziek meer in de buurt had.

Klacht: Oorkussens van mijn Sennheiser HD 238 doordrenkt met kut-sap (pis?).

Klacht 2: Erachter komen dat mijn vriendin kreunt als een bosaap op steroïde met een banaan in zijn kont (ongeschild).
Het lijkt me dat in ieder geval klacht 2 te verhelpen is met het volgende nummer draaien:

En de eerste met dit soort spul:

Of je haalt je vriending de volgende keer niet op bij een gesticht voor mentaal gehandicapte tokkies (pleonasme?), maar dat is wellicht te logisch.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')