Volgens het liedje dat nu draait wel.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 09:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens het liedje dat nu draait wel.
Zie het van de goede kant Roelio, je kunt voortaan om 10 uur in je mandje.
Ik had toch een groter armageddon hier verwacht, het stelt me teleur.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:30 schreef themauster het volgende:
Toen ik de naam Roosmarijn hoorde moest ik meteen lachen en aan dit topic denkenIk luister toch nooit 3v12 dus voor mij maakt het niks uit en zo erg is Roosmarijn nou ook weer n iet.
Die zeikerds zijn vast OF op vakantie OF zijn aan het werk OF liggen nog in bed... of ze kunnen 3FM op het moment simpelweg niet ontvangen via FM.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had toch een groter armageddon hier verwacht, het stelt me teleur.Verder ook helemaal met je eens.
Ik kan 3FM ook niet ontvangen via de ether hier gelukkig is 3FM hier niet geblokt op de pc.quote:Op maandag 18 juli 2011 09:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zeikerds zijn vast OF op vakantie OF zijn aan het werk OF liggen nog in bed... of ze kunnen 3FM op het moment simpelweg niet ontvangen via FM.
Ik krijg het inmiddels wel door op m'n stereo'tje in de huiskamer maar op de radio in de keuken en in m'n slaapkamer (ja ik heb overal radio's behalve in de badkamerquote:Op maandag 18 juli 2011 09:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik kan 3FM ook niet ontvangen via de ether hier gelukkig is 3FM hier niet geblokt op de pc.
538 is tussen 10 en 12 altijd beter dan HomoDomientjequote:
Nee, ook ik heb mijn grenzen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
538 is tussen 10 en 12 altijd beter dan HomoDomientje
qua muziek misschien net niet, maar qua dj kan het eigenlijk niet slechter.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij pakt allemaal dingetjes van z'n collega's.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:05 schreef alors het volgende:
[..]
qua muziek misschien net niet, maar qua dj kan het eigenlijk niet slechter.
ik zou me ervoor schamen....quote:Op maandag 18 juli 2011 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij pakt allemaal dingetjes van z'n collega's.
- rare piepstemmetjes soms opzetten bij begin van zinnen. "Ennnn! dus etc." [/veenstra]
- een nieuw album! [/ekdom]
- de tijd zeggen [/de klok]
- NOT! [/coenensander]
- een fictief karakter bellen als Queen op de radio komt [/hans]
Pluspunt; hij komt uit Tilburg.
Jens T is vervelenderquote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Kink FM?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:08 schreef Paul-89 het volgende:
Veenstra is ook al geen zak meer aan en na Veenstra komt dus Roos.
Maar eens een ander station opzoeken voor de avond. En nee ik heb geen hekel aan Roos maar ik vind haar gewoon niet prettig.
volgens mij is er verder niks anders, radio6 is ook nog te proberen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |