538 is tussen 10 en 12 altijd beter dan HomoDomientjequote:
Nee, ook ik heb mijn grenzen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
538 is tussen 10 en 12 altijd beter dan HomoDomientje
qua muziek misschien net niet, maar qua dj kan het eigenlijk niet slechter.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij pakt allemaal dingetjes van z'n collega's.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:05 schreef alors het volgende:
[..]
qua muziek misschien net niet, maar qua dj kan het eigenlijk niet slechter.
ik zou me ervoor schamen....quote:Op maandag 18 juli 2011 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij pakt allemaal dingetjes van z'n collega's.
- rare piepstemmetjes soms opzetten bij begin van zinnen. "Ennnn! dus etc." [/veenstra]
- een nieuw album! [/ekdom]
- de tijd zeggen [/de klok]
- NOT! [/coenensander]
- een fictief karakter bellen als Queen op de radio komt [/hans]
Pluspunt; hij komt uit Tilburg.
Jens T is vervelenderquote:Op maandag 18 juli 2011 10:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Kink FM?quote:Op maandag 18 juli 2011 10:08 schreef Paul-89 het volgende:
Veenstra is ook al geen zak meer aan en na Veenstra komt dus Roos.
Maar eens een ander station opzoeken voor de avond. En nee ik heb geen hekel aan Roos maar ik vind haar gewoon niet prettig.
volgens mij is er verder niks anders, radio6 is ook nog te proberen...quote:
dus ik zou ook trots moeten zijn op het feit dat zanger Rinus uit Friesland komt? Al heeft die het nu al verder geschopt dan Domientje qua bekendheidquote:
Op 3FM vind ik Domien echt strontvervelend terwijl ik zijn programma op KX weer kon waarderen.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij pakt allemaal dingetjes van z'n collega's.
- rare piepstemmetjes soms opzetten bij begin van zinnen. "Ennnn! dus etc." [/veenstra]
- een nieuw album! [/ekdom]
- de tijd zeggen [/de klok]
- NOT! [/coenensander]
- een fictief karakter bellen als Queen op de radio komt [/hans]
Pluspunt; hij komt uit Tilburg.
Oh ik dacht dat je de stad zelf bedoelde.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:23 schreef alors het volgende:
[..]
dus ik zou ook trots moeten zijn op het feit dat zanger Rinus uit Friesland komt? Al heeft die het nu al verder geschopt dan Domientje qua bekendheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |